{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg er træt af
  • #1   24. feb 2008 Øhhh hvorfor ikke bare skrive hvilken by eller postnummer du er fra? Østjylland er blevet meget større efter kommunesammenlægningerne.

Hvis du skrev 4 tal havde du sparet andre og dermed sig selv for spørgsmål angående dette.

Østjylland dækker nok over at område der måler 100 x 100 km (overdrivelse fremmer...)

• #2   24. feb 2008 så skulle BG jo lave landsdel om til postnummer eller kommune ....

• #3   24. feb 2008 Altså hvis det virkelig er så svært for dig at skrive et postnummer eller en by du kommer fra i din annonce, så er det da ikke dig der prøver at gøre tingene nemmere for dig selv.

• #4   24. feb 2008 jo jeg kunne sq også sagtens skrive min adresse og telefon nummer, jeg mener bare hvis du ikke er villig til at køre efter en bil ud fra landsdel bare fordi den står i silkeborg istedet for randers (50km) så er du sq ikke interesseret i den. og så kan henvendelsen være lige meget

• #5   24. feb 2008 Det kunne jo også være at nogen gerne ville vide hvor bilen var hvis der er flere biler de skulle kikke på under samme tur..
    Kan ikke se det svære i at skrive et post nr som det nærmeste i sin annonce. Det er jo dig der sælger..
    Det nytter jo ikke noget at læne sig tilbag i stolen og rette fingerne ud hvis man gerne vil af med noget...

• #6   24. feb 2008 nå men i såfald, bør jeg jo nok skrive til BG og anbefale at man laver et system tilsvarende DBA, hvor der står by,landsdel.

eftersom det er mig der er gal på den smiley

• #7   24. feb 2008 Dan E : Vil ikke direkte sige du er gal på den. Vi må bare akseptere de betingelser og muligheder vi har her inde... Og så arb ud fra dem...
    Jeg har selv gode erfaringer med at lave en god og udførlig salgs annonce. Bare det man lige bruger nogle min. mere på den. så lykkes det nok.
    Ellers kan man jo bare løbende gå ind og rette den til..

• #8   24. feb 2008 Nu var jeg lige inde og se nogle af dine annoncer. Fx den med fælgene. Så havde jeg nok skrevet fælgene i nummer orden til billederne.. Bare lige noget jeg faldt over :o)
    Bare sådan en detalje gør det lettere at finde ud af. Og så kan det også være flere vil vise interesse..

• #9   24. feb 2008 jeg spørge som først hvor de er fra når aftalen er i hus, med at skulle komme pg kigge på tingende. såfrem de har angivet landsdel.

Men BG vil sikkert også gerne have brugernes forslag til forbedringer smiley

• #11   24. feb 2008 Jamen helt sikkert.. God ide... Bare se at få det forslag videre :o)

• #12   24. feb 2008 Hvis du nu virkelig lige manglede en blæser eller noget en søndag og du boede i midtjylland og der var en på sjælland eller fyn der havde sådan en ville du så køre efter den?

• #13   24. feb 2008 Altså du laver jo en handel og så spørger du om område bagefter..

• #14   24. feb 2008 Folk er sku meget slemme til at spørge hvor man er fra selvom man har skrevet man er fra 8600 silkeborg..
    så er det tit folk spørg alligevel.

Tror det er dovenskab at folk ikke gider at læse teksten eller sådan noget

• #15   24. feb 2008 det er jo et vidt begreb ... østjylland er jo op til randers osv . vestjylland er jo helt op til skive . sønderjylland er fra varde og til grændsen

• #16   24. feb 2008 nemlig jack lige min mening smiley

• #17   24. feb 2008 synes bare i det hele taget det er surt at folk ikke læser ens annoncer ordentligt igennem.... så virker de ikke interesserede nok.
    For eksempel, så har jeg nogen annoncer med en bil jeg vil bytte, og der står at det skal være lige over eller penge til mig, men folk bliver ved med at sige at de lige har en, men hvor jeg så skal smide penge oveni... frustrerende!

• #18   24. feb 2008 skriver altid hvilken by de ting jeg har til salg befinder sig i, og ja der er da forskel på og køre 2 x 100 km end 2 x 200 km feks. så et af de første spørgsmål jeg stiller er også hvilken by-postnummer sælger er fra, især hvis det er en forholdsvis billg ting man har kig på

Kommentér på:
jeg er træt af

Annonce