{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Full skim coating a room, painting entire appartment and more 205 kr.
  • Fjernelse og omfugning gulv i bruse niché 3.500 kr.
  • Afløb - stoppet i bad (ældre dybt beton afløb er mit gæt) 1.250 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Siemens iQ800 vaske/tørre maskine - formentlig skifte varmelegeme 1.300 kr.
  • Tv opsætning-montering 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er træt af det her..
  • #1   11. jan 2014 Det lyder fedt! smiley
    Jeg har givet hunden et skinkeben, så jeg kan sidde med min papegøje uden hunden hopper rundt om mig og gøer smiley

• #3   11. jan 2014 jeg kan ikke få filkonvetering til at virke... så jeg kan se wmv fil på sony tablet. Det virker fint nok på computer..

ØV

• #4   11. jan 2014 ja også her, min er gravid og render rundt og brokker sig over alt.. smiley

• #7   11. jan 2014 Og konen her er gået på slankekur, så den står på grøntsager og kylling, håber hun går tidligt i seng, så jeg kan nå en pølsemix fra den lokale smiley Så jo livet er skønt! smiley

• #8   11. jan 2014 #5
    Så langt vil jeg heller ikke gå.. så er det bedre at skifte hunden og konen ud, sammen med den skide computer... hvor mange kan men enlig tyre sådan en ned i en beton gulv..

• #9   11. jan 2014 # 6.
    Ja det er vand ved siden af mine problemer smiley

• #10   11. jan 2014 Hellere hungersnød end grøntsager da!:)

• #11   11. jan 2014 # 7.
    Har været der også..

Så sagde jeg, ja jeg synes nu ikke om du taber dig, for så får de sku mindre patter end du har i forvejen, ja efter en uge tid gik den dille sådan set ud med skraldet.

Da var dog lukket for det varme en god måndes tid, men jeg skulle jo altid et eller andet på bade værelset når hun var i bad.. så bare patter og røv fik jeg da set smiley
    Desværre luret hun sku min lille nummer og låste døren, men vi har jo en ekstra nøgle i tilfælde af ungerne låse sig inde, så den virker jo også når konen låser mig ude he he..

• #12   11. jan 2014 Arg jeg har nu ikke noget imod kur kunne sagen lige smide de sidste 10kg
    Men der er en sød pige ude på mit job og hende nede i Lidl er nu også meget sød.
    Men men nænner sgu nok ikke af skifte hende ud men efter snart 10år og 2 børn kan man blive sulten efter noget sjov hehe

• #13   11. jan 2014 Jeg bytter ..... Ej vent - det gider jeg sgu ikke bytte med, hellere være syg og kæmpe med feber!!

Men god griner når man ligger syg smiley

• #15   11. jan 2014 Stakkels mænd!

• #16   11. jan 2014 Er sgu også træt af det hele Har knoklet i 14 timer snart, og så ringede chefen lige og spurgte om ikk jeg lige kan hjælpe imorgen for det brænder lidt på....så snart senge tid.....

Glæder mig til uge 29 der skal jeg holde en hel uge fri smiley

• #17   11. jan 2014 P-nille: Ja, vi har det sgu hårdt!:)

#16: Troede også lige at jeg skulle holde til tiden i går for første gang længe, da der lige til fyraften ringede en kunde, som ikke kunne få hans mølleri til at køre så grisene kunne få foder i weekenden. Ikke nok med at jeg var sent hjemme, lignede jeg også et spøgelse overdænget med svinefoder...

• #18   11. jan 2014 Konen laver det mad jeg ønsker hver dag, jeg har aldrig prøvet at gøre rent i det nye hus, hunden er for doven til at gå, der er kolde bajer i køleskabet og jeg får noget på den dumme når jeg har lyst smiley
    Livet er hårdt !! smiley

• #20   11. jan 2014 Pt mener hun jeg skal til at vaske op, jamen det forstår jeg ikke for jeg har lavet aften mad i dag, en pose spagetti og lidt ketchep.. det må bestemt være nok hus arbejde for denne månede smiley

• #21   11. jan 2014 Anders N, Det fede ved meget arbejde er bare at når man ser noget på nettet eller i en butik man bare VIL have så køber man det bare smiley for man har ikke tid til at bruge pengene på alle mulige små ting......

Ulæmpen er så bare når ens kammerat man ikke har set længe ringer Fredag aften og spørg om ikke man kigger forbi til en øl, og man siger beklager Arbejd Arbejd smiley

• #22   11. jan 2014 Grease Monkey: Kender det alt for godt, kan virkelig heller ikke nå at bruge hvad jeg tjener for tiden, og alt hvad jeg har er betalt:)

Kommentér på:
Jeg er træt af det her..

Annonce