{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

salgs og solgte biler {{forumTopicSubject}}

1. Bilen SKAL være din egen!

2. Alle billeder af bilen SKAL være af din egen bil!

3. Bilen må IKKE oprettes som ren salgsannonce!

4. Alle billeder af bilen SKAL være tydelige og af selve bilen!

5. Der må IKKE oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. "Billeder kommer snart"!

det er der vist ikke mange der kan læse de regler eller er det kun mig der er noget galt med

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salgs og solgte biler
  • #2   8. jan 2005 Nej, dig er der intet galt med Kim men folk herinde tolker reglerne ret forskelligt og blir tilmed virkelig vrede hvis man henviser til dem.....så reglerne er der men det kniber med at overholde dem...

Regel 3 er omvendt lidt kryptisk, hvornår er det en REN salgsannonce? Er det en ren salgsannonce når der står til salg under bemærkninger eller hvornår ellers, jeg spør bare....

Mvh. Anders

• #3   8. jan 2005 Men igen, jeg bryder faktisk regel 2 og 4, da jeg har ét billede, som ik er af bilen...

• #4   8. jan 2005 hmm... er min så også en salgs annonce..? syntes jeg ikke da jeg har hjulpet mange med deres nissan styling.. men oki.. de regler kan forstås på to måder..

mvh Hendrik

• #5   8. jan 2005 det jeg mener er når de opretter en bil hvor de skriver at deres bil er til salg det er det eneste

når folk er herinde kan det da godt være man vil sælge hvis man vil have en ny så er det da ok at de sætter deres bil til salg for det kan jo være at nogen der vil købe den

der er ikke noget i det hvis der er nogen der tror det

Kommentér på:
salgs og solgte biler

Annonce