{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fair regning / timeløn?
  • #1   4. mar 2008 Det kommer jo helt an på hvor du har fået det lavet henne, og om du selv har leveret rattet dertil...
    Hvis de har leveret rattet, så er det ganske ok...

• #2   4. mar 2008 SYGT `DYRT!!

• #4   4. mar 2008 fartpiloten alene koster da nogle kroner.. og et værksted har jo en cirka arbejdsløn på 1000 kr i timen... bare sådan cirka

• #5   4. mar 2008 400 kr? fandme ikke et autoriseret værksted så smiley

• #6   4. mar 2008 Lyder da ret fair, måske endag lidt billig, hvis det er incl fartpilot.

• #7   4. mar 2008 skal lige siges at til en g3 koster det ca 1000kr at få fartpilot, så syntes da det lyder dyrt.

• #8   4. mar 2008 Hvorfor piber du over regningen? Du vidste vel hvad det kostede inden du indleverede bilen til rep?

• #9   4. mar 2008 nej nej, det er uden fartpilot.

Fartpiloten som er integreret i rattet skaffede jeg selv via en hugger, og overnævnte tal er kun timeløn inc. tester.

Har lige ringet og brokket mig, og der fik jeg at vide at jeg skulle ringe når chefen kom tilbage fra ferie. Han kunne endvidere oplyst at timelønnen er 400+moms, så nu er endnu mere forvirret. Selvom det er på et aut. ford værksted, burde det ikke koste så meget. Jeg kunne forstå hvis det var 2 x timeløn og 1 x tester lån. Men det er også kun ca. lidt over halvdelen af regningen.

Iøvrigt har de faktisk skrevet et rat på regningen skønt jeg selv kom med det, det har de dog indrømmet de ikke lige havde tænkt over...

• #10   4. mar 2008 Folk har så pisse ondt over autoriserede værksteder, men når den lille mekaniker nede på hjørnet har ødelagt jeres bil, eller ikke kan lave den har i ingen problemer med at stå og flæbe ved de autoriseredes værksteders diske. Og for lige at sætte prikken over i'et, er i fuldstændigt uforstående over, vi tager mere i timeløn, end automester gør. Ja, godmorgen!

• #11   4. mar 2008 vil gerne betale timelønnen på et aut. værksted, også derfor jeg kører bilen til dem, men når de overfakturerer mig bliver jeg utilfreds. Bilen holdt ikke hos dem i 2 timer, ca. 1 time og 3 kvarter. og det har de faktureret med 3,5 time plus taget 600 for brug af testeren. Jeg fik at vide på forhånd at det ville tage knap en time og der ingen problemer ville være. DERFOR er jeg lidt skuffet.

• #12   4. mar 2008 2 gange timeløn af 400 plus moms, det var den første tusse.
    Testergeby, kan nemt være et sted mellem 800 og 1000,-
    Så jeg tror nu nok den regning er gangke rigtig..

• #13   4. mar 2008 Skoda plejer at tage kr 100 for en fejludlæsning...

Lader til at de boller jer godt og grundigt rundt omkring.... 8-)

• #14   4. mar 2008 Går heller ikke til ford aut. værksted længere.

Fik et stort service samt skiftet en bremsekaliper.

Det kostede ~11.000kr hvoraf ca. 8000,- var timeløn (10 timer).

Hvornår har det sidst taget 10 timer (1½ arbejdsdag) at lave service samt skrue en kaliper af og sætte en ny på?

Synes sku der er for mange luskede mekanikere rundt omkring som fakturere for mange timer og dimser de ikke har brugt, men som man ikke umiddelbart kan se om er blevet skiftet, så nu gør jeg det også selv det meste.

Har prøvet hos quickpot at have betalt for udskiftning af udstødning, herunder for og bagpotte. Efter 1 år solgte jeg bilen hvor jeg skrev at hele udstødning var skiftet. Køber ringede så surt til mig at han havde den oppe på en lift og at det kun var bagerste der var ny. Forpotten var rusten og gammel.
    Fedt at blive bonnet 1000kr mere for en ting der ikke blev skiftet.

Sådan en gang fusk!

• #15   4. mar 2008 2 timer og tester burde ikke koste over 1600kr, der er dog stadig ca. 900 kr i forskel...

iøvrigt skulle de så også have 4500 for et lille service...

• #16   4. mar 2008 Hvordan kan et værksted tage 800-1000 kr i timen? Mekanikeren får ikke meget mere end maks 200kr. Så er der 600-800 tilbage til andre udgifter. Det kan ikke passe det er så dyrt at drive et værksted

• #17   4. mar 2008 @Asger
    Nej sådan har jeg det også.
    Så vil jeg hellere støtte den enkelte, dygtige mekaniker som tager 3-400kr i timen.

• #18   4. mar 2008 Jeg kan virkelig ikke se der skulle være husleje værktøj arbejdstøj osv for 600-800 i timen? de må lave nogle seriøse overskud indi mellem.

• #19   4. mar 2008 I har INGEN anelse om hvad det koster at drive et autoriseret værksted, så spar mig for jeres fis!

• #20   4. mar 2008 men hvis du har det, så belær os da.

Kan da ikke forestille mig det er så meget anderledes end ved et alm. værksted. Der er måske lidt royalties til Ford men ellers kan jeg ikke se forskellen.

• #21   4. mar 2008 Jeg kan heller ikke se hvad der gør at et aut værksted kan som er så meget dyrer end et ikke aut værksted. Det er dobbelt op eller mere på time prisen. Og huslejen er ikke forskellig om det er den ene eller den anden mekaniker. Selv om de aut værksteder ofte har mere plads. Men set i forhold til prisen så tror jeg ikke på der er den store forskel.

• #22   4. mar 2008 lol Rene Ø... fanboy smiley

Kommentér på:
Fair regning / timeløn?

Annonce