{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Føler mig røvrendt.. {{forumTopicSubject}}

I mandags var jeg kørt fra min bopæl (Herning) til Odense for at se på en 106 rally fra 94 hos en forhandler (som sagde at ud over en bule i forskærmen var den 100% iorden) det viste sig så at enten venstre dør eller a stolpe havde fået sådan et tryk at der var en cm åbning ved sidespejlet og 25cm op, så det blæste/regnede direkte ind, sædevarme defekt, bagvisker defekt osv.. så måtte vi pænt køre hjem igen!
Idag var vi så i Ålborg og kigge på en tilsvarende, der havde kørt 140000km med ny tandrem, toppakning, kat, kobling osv..
Det viser sig så at jeg næsten ikke kunne få den i gear da koblingen var færdig... og tror i så ikke at der står i motorrummet at tandremmen er skiftet den 1/5 2001 ved 180200km.. dvs 7 år siden.. og nu har den pludselig kun kørt 140000... og begge sælgere sagde at der ikke var nogen fejl/ mangler ved bilerne...
Så det var lige 600km og 9 timer for ikke en skid... hvad mener i, er alle bare lige bund rådne?
Føler mig sgu røvrendt og bitter...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føler mig røvrendt..
Kommentér på:
Føler mig røvrendt..

Annonce