{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.914 visninger | Oprettet:

Ryster i rattet?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har lige været udsat for noget jeg vil betegne som besynderligt. Jeg har lige været ude og køre 60 km, og efter ca 20, så kommer der nogle rystelser i rattet, som forsvinder umiddelbart efter. Disse kommer tilbage igen efter et stykke tid. Sådan foresætter det så, tindtil det pludselig eskalerer, og ryster hele tiden, når bilen IKKE accelerer. Det ender med at det ryster så meget og trækker til venstre, at jeg må holde ind til siden. Så holder jeg lidt, et par minutter, og så kan jeg igen køre nogle kilometer, og det eskaler igen. Hastigheden er helt uden betydninger, for den rykker også voldsomt i rattet når ma triller ganske stille - det føles faktisk som om det er for hver omgang dækket tager ( føles som venstre forhjul ) Jeg har været ude og rive og ruske i alt der har med styrtøjet at gøre, men der er altså ikke slør i noget. Desuden gjorde jeg den klar til syn i mandags og fik den synet i går, så der er ikke noget der fejler noget..... Det skal dog siges, at jeg efter syn satte mine sommerhjul på ( og de ER lovlige til bilen ) men jeg har sammenlagt kørt noget der ligner 100 km inden den begyndte at ryste.....

Nogle der har nogle forslag? Synes jeg har prøvet så mange ting, at jeg er ved at være gået tør for ideer.

NB! Det er altså ikke almindelig "uafbalanceret dæk rusken" Det er meget mere voldsomt....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryster i rattet??
Kommentér på:
Ryster i rattet??

Annonce