{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Peter K
Peter K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kn Filter {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal have monteret et kn filter på min bil. Der går en slage fra motorummet og hen til luftfilter kassen, skal jeg sætte den runde tingest på den? og hvis, skal der så ikke gå nogen slange ind i kassen? Det skulle give en god lyd. Vil det slide mere eller gøre motorren mere varm når jeg fjerner slangen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kn Filter
  • #1   28. jan 2005 hva for en bil snakker vi om???.. måske lidt nemmere hvis nogle herinde har den samme ;O)

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2005

#2   28. jan 2005 vi snakker om en corolla fra 93, det er vel næsten ens på alle biler?

• #3   28. jan 2005 du skal finde ud af hvor luftmængde-måleren sidder på, og så kan du bare tage og smide din bolt-on filter på, det giver en god lyd, men lyden er forskellig efter hvilken bil det er

• #4   28. jan 2005 Ud fra hvad jeg kan læse fra dit indlæg, vil jeg råde dig til at gå til en der har "lidt" mere forstand på KN end dig selv. "no affence"

JD

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2005

#5   28. jan 2005 Der går en stor slange ind i luftfilter kassen... men jeg har købt sådan en stor rund luftfilter tingest som passer på den store slage.... men skal der så ikke gå oget ind i den sorte kasse, hvor den store sorte slange går ind i?

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2005

#6   28. jan 2005 Nogen der lige gider at svare? jeg regner nemlig med lige at have kigget på nogle ting i weekenden

Kommentér på:
Kn Filter

Annonce