Ridser {{forumTopicSubject}}
Ja så skete det... En eller anden venlig sjæl har været så venlig at udtrykke sin mening om min bil, ved at lade sin nøgle løbe en stile tur langs min bil.. åhhh jeg elsker når det sker...
Er jeg den eneste her på siden som gerne vil møde en som af en eller anden uforklarlig grund skal ridse en andens bil, en dag og høre vedkommende om grunden til at man lave sådanne en handling... En af mine jeg arbejder sammen med sagde til mig, at det er jo det man må forvente med en bil som din... okay, det giver så folk ret til at gå hen og smadre min bil... hvilket vil sige at hvis jeg en dag ser en der skal hen og ridse en bil, så må vedkommende også forvente at når jeg har fortalt ham min mening om ham og han gerning, så bliver vedkommende trukket efter bilen hele vejen hen til en der kan male min bil om...FOR JEG FATTER DET IKKE....
jeg er sikker på at der er flere her på siden som har oplevet det samme som jeg har oplevet, igen! Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med en opklaring på dette spørgsmål ang. hvad grunden til denne handling er!
jun 2003
Følger: 61 Følgere: 59 Biler: 8 Emner: 96 Svar: 1.562
jun 2003
Følger: 61 Følgere: 59 Biler: 8 Emner: 96 Svar: 1.562
aug 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 638
For mit vedkommende er det slut med parkering udsatte steder efter jeg har købt min sort Audi A3, har haft mange dårlige oplevelser vedr risser i dytten, min Golf 3 var ofte udsat for sådan noget hærværk, dog kender jeg en maler som laver det for 400 bobs og det kan ikke ses bagefter, han er bare en trylle kunstner.
Men til de folk som laver sådan noget lort, for ikke og nævne tyvene, få jer et liv, jeg har taget nogle små møg unger i at bruge min Golf som mål stolpe, og ja de kan stadig huske den dag selv efter 1 år.
Og til den næste som gør det ved min bil (og jeg ser det), ja så må jeg jo få mig en volds dom, men jeg er famne træt af hele tiden at skulle ringe til maleren, det er en dum ting hele tiden at skulle bruge penge på, jeg vil også gerne ud og rejse snart igen.
- Jesper
Ridser