{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lånebil hos Opel ved rep af bil
  • #1   12. apr 2008 hans forsikring skal dække hele skaden, det 100% hans skyld.. så håber jeg de også dækker en låne bil..

• #2   12. apr 2008 Jeg tror godt du kan få en lånebil på hans regning

• #3   12. apr 2008 må vidst høre top danmark på mandag hvad de siger - og så ringe til forhandlere... kan sq ikk undvære en bil da jeg har langt til job..

• #4   12. apr 2008 Spændende at se hvad du kan få ud af dit forsikrings selskab, de plejer ikke at være total vilde med at punge ud. Mener at man i nogle selskaber skal tegne det sammen med bilforsikringen (altså lånebil til rådighed)

• #5   12. apr 2008 mener jeg heller ikke

• #6   12. apr 2008 Gør de ikke. Med mindre de skriver at de gør.

• #7   12. apr 2008 jeg fik lånebil på modparts regning da der var en der kørte ind i siden på min Honda, Så når det er hans skyld er jeg ret sikker på du for en lånebil hvis de har en til rådighed

• #8   12. apr 2008 Jeg arbejder i et forsikringsselskab og her er hvad du (desværre) har ret til:

Er du i din dagligdag afhængig af din bil, er du berettiget til en procentsats af hvad en lånebil koster - hvorfor kun en procentsats? fordi du ikke slider på din egen bil imes. Uretfærdigt JA FOR FANDEN!!! hvade skaden sket i Tyskland og efter tyske regeler ( skaden behandles efter de regler, der er i det land hvor skaden sker og ikke hvem der er impliceret ) ville du være berettiget til 100% godtgørelse på en lånebil - dog i samme klasse som din egen - uanset om du er afhængig af den eller ej. Samt en kontant erstatning for hver dag din bil er på værksted. Derudover får du i fx tyskland udbetalt værdiforringelse af din bil som følger af skaden.. Her i DK sker det kun hvis bilen er en 2 - 3 år gammel alt efter selskab. Og man skal endda selv søge om det.

Lige på bilforsikringsområdet kunne DK lære meget af Tyskland!!!

Håber I kan hitte rede i hvad jeg mener - altså forskellen mellem DK og Tyskland.

Det korte af det lange - regn ikke med at få noget - DESVÆRRE!!

• #9   12. apr 2008 ... ellers synd med din opel.. den ser elles fin ud... håber den bliver fin igen.

Dog kan du forresten være heldig at opel selv af egen god vilje vil give dig en gratis lånebil... Nogle værksteder giver jo bedre service end andre smiley

• #10   12. apr 2008 Hos Audi plejer man altid at få en gratis lånebil, mens bilen er til service/værksted, eller hvad der nu sker smiley
    Det plejer min far ihvertfald.
    Det har nu ikke så meget med Opel at gøre, men alligevel smiley

• #11   12. apr 2008 fin et værksted med gratis lånebil i reperationstiden, dem findes der mange af efterhånden, og nej hans forsikring dækker ikke og heller ikke din du skal selv betale, du kan så lave et krav om en erstatning som du sender mener til hans forsikringsselskab, og må se om de vil betale men det noget der kan tage langt tid

så find et værksted med grætis lånebil det sku det nemmeste.

MJ tag bilen til DAS Karrosseri påKrondalsvej 11 i Rødovre...........
    der kan du låne en bil gratis der dog en høj selrisiko eller betale 50kr pr.dag så er selrisikoén 0,-kr ved skade... jeg har haft min vectra der hvor jeg fik lavet fronten og de gør et godt arbejde,

• #12   12. apr 2008 sidst jeg havde min bil ved opel i skive, kostede det mig 150 kr. for en dag at låne en bil..

Kommentér på:
Lånebil hos Opel ved rep af bil

Annonce