{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Sidespejl ødelagt side af bilen. {{forumTopicSubject}}

Hejsa BG

På motorvejen for en uge eller to siden, faldte glasset og lim/tapen af mit 6 mdr. gamle m3 spejl. I det, det falder af rammer det min dør og laver to store mærker i døren, så man kan se det lyse maling under min sorte lak.

Nu har jeg kontaktet carlab hvor produktet er købt, og de vil gerne give mit et nyt glas, men producenten vil ikke anerkende at det er deres fejl.

Dvs. jeg nu står med to "hakker" i min dør..

Hvad gør man så? kan det være rigtigt at jeg skal acceptere at jeg selv skal betale for at få rettet de 2 "hakker" ?

Som en side kommentar vil jeg gerne lige sige at uniq import er et lorte firma! Er meget indebrændt på dem!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidespejl ødelagt side af bilen.
  • #1   17. apr 2008 carlab og uniq import???

    Hold dig nu til emnet, og skriv et pænt brev til carlab og går dit erstatningskrav gældende, hvis du kan bevise at det er sket pga. spjelet var i stykker...


  • #2   17. apr 2008 Jeg vil tro:
    Medmindre du kan bevise at deres produkt havde en fejl - Så hænger du på den


  • #3   17. apr 2008 Helt ærlig.... Hvad havde du lige regnet med!? Ja, det er deres produkt der er gået i stykker, men de kan da ikke se hvad du har gjort ved det de sidste 6 mdr. Og følgeskader bliver stort set aldrig dækket..

  • #4   17. apr 2008 CarLab dækker intet, det eneste de vil er at give mit et nyt glas..

    Hvordan i alverden skulle jeg selv kunne ødelægge lim/tapen på spejlet ?

    TT.
    Jeg havde sku forventet at når man laver et produkt der uprovokeret falder fra hinanden efter at have siddet og kørt med en bil i ca. 3 mdr. så sku de fandme ha lov at gi' mig et nyt glas og sørge for at få rettet skaderne op.

    Hvis jeg laver et produkt til et hus, der gør huset brænder ned og det kan bevises det er min fejl, så er det sku da mig der hænger på skaden.


  • #5   17. apr 2008 daniel M - problemet er nok bare du får svært ved at bevise at det er deres spejl der er skyld i skaden.

    men kan 100% følge dig i det er ærgeligt og det


  • #6   17. apr 2008 tag imod det nye glas?

    hvorfor er uniq import lorte firma?


  • #7   17. apr 2008 tager også i mod glasset.. - synes bare det er forkert at de tror jeg "snyder" - fordi ja, det er rigtigt at jeg bare kunne tøre min fejl af på glasset ved at skille det ad... men ja.. det er bare så ærgeligt... bare så bittet når jeg nu "lige" har fået den larkeret sort at spejlet skal ødelægge det hele...

    Martin A - RØV flabet dame man får fat i når man ringer til dem og elendig serivice.. gider ik tænke mere på det, så bliver jeg bare mere sur..


  • Paw J
    Paw J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #8   30. apr 2008 Nu tror jeg lige at jeg kaster mig ind i debatten.

    Jeg er indehaver af UNIQ-Import.

    Vi har et aldeles glimrende ry, og vel nok noget nær branchens bedste support og kundeservice.

    Så skulle vi ikke prøve at få på banen præcis hvad dit problem er ??


    Det er jo let nok at svine andre til, hvis ikke man skal fremlægge sagen, og høre begge sider !!!

    Paw
    UNIQ-Import


Kommentér på:
Sidespejl ødelagt side af bilen.

Annonce