{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på speciel nr-plade
  • #1   10. feb 2005 mener det er 7000 og så kan der vist kun være 7 bogstaver på...men jeg er ikke sikker....

• #2   10. feb 2005 Mener det er lige under 8 kilo.. men helt præcist ved jeg ikk hva den koster sådan en.

• #3   10. feb 2005 7 er også lige under 8...hehe...

• #4   10. feb 2005 Er det om året, eller skal man bare betale det 1 gang...?

• #5   10. feb 2005 troede prisen var om året?? eller det er det måske ikke? for så er det da ikke så galt

• #6   10. feb 2005 Så kan jeg også godt forstå jeg ikke har fået det lavet...

• #7   10. feb 2005 Det tager 2 min at søge lidt rundt, så kan man finde det rigtige svar, istedet for at udtale sig om noget man tror man har hørt engang.

Sakset fra www.politi.dk og til dem der ikke gider læse det koster det 7380 og så gælder de i 8 år

--------------------------------------------------------------------

Nummerplader
    For nummerplader, herunder erstatningsnummerplader, betales 590 kr. og for et sæt 1.180 kr.

3. nummerplade (ekstra plade)
    Ved bestilling skal der betales 110 kr.

Hvis 3. nummerpladen ønskes sendt pr. post, skal forsendelsesomkostningerne på 33 kr. betales i forbindelse med bestilling.

Ønskenummerplader
    For retten til ønskenummerplader betales 6.200 kr. Derudover skal der betales det ovenfor anførte beløb for nummerpladerne.

For overførsel af ønskenummerplader til et andet køretøj, skal der betales 300 kr.
    18. Hvordan får jeg ønskenummerplader på mit køretøj ?
    Ansøgning om ønskenummerplader skal på en særlig godkendt ansøgningsblanket indgives til et motorkontor.

Ønskenummerplader kan kun udleveres til personbiler, der registreres til privat personkørsel eller til beboelse. Endvidere kan ønskenummerplader udleveres til motorcykler til privat personkørsel.

En ønskenummerplade skal bestå af mindst 2 og højst 7 danske tal/og eller bogstaver. Der kan ikke bestilles kombinationer, som allerede er registreret eller som vil blive udleveret i de af Centralregisteret fastsatte nummerserier.

Retten til en ønskepladekombination gælder i 8 år og kan mod betaling forlænges i yderligere 8 år. Ansøgning om forlængelse skal indgives til et motorkontor før gyldighedperioden udløber, men ikke tidligere end 3 mdr. før udløbsdatoen.

Ønskenummerpladerne er personlige og følger ikke køretøjet ved ejerskifte.

Der skal betales for retten til kombinationen. Derudover skal der betales for nummerpladerne.

Der skal betales for overførsel af ønskenummerplader til et andet køretøj, der skal registreres til den, der har retten til kombinationen.

• #8   10. feb 2005 Okay..

Jeg takker for de hurtige, og mange svar...

• #9   10. feb 2005 "Det tager 2 min at søge lidt rundt, så kan man finde det rigtige svar, istedet for at udtale sig om noget man tror man har hørt engang."

udtalte mig om noget jeg VED jeg har hørt engang....hehe....jeg opsøger dig sgu og æder din nummerplade....hehe...

• #10   10. feb 2005 Jakob L. Tak smiley

Brian O, du er velkommen smiley

Foretrækker du den med eller uden salt? smiley

• #11   10. feb 2005 kommer an på om det er vejsalt....hehe.....så kan du godt vaske bilen...;-)

• #12   10. feb 2005 Evt dyppet i rapsolie også smiley

• #13   10. feb 2005 Uhh...rapsolie....hehe....vi vil have flere indlæg ved fremtids-debatten...kom så allesammen...

Kommentér på:
Pris på speciel nr-plade

Annonce