Info til mulige købere af E30 {{forumTopicSubject}}
Info til interesserede købere af denne bil:
http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=495384
Jeg har dags dato, tvangsafmeldt pladerne af denne bil, på Skattecenteret i Haderslev.
Sælger har siden købet af bilen (d. 30/3 - 08), ikke indleveret pladerne eller omregisteret bilen.
Som der ellers var aftalt jft. den underskrevne FDM slutseddel.
Derfor køre denne bil nu rundt på ulovlige plader, der bliver klippet når politiet ser den.
Politiet bliver automatisk informeret ved en tvangsafmelding.
Grunden til dette forum indlæg, er at sælger bliver ved med at slette beskeder vedr. dette i markedes annoncen..
Håber det er ok
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.261
Er det ham der sælger den nu, du solgte den til ?
jul 2006
feb 2004
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 651
Nej jeg har skrevet privat beskeder til ham. Og har ikke fået andet end trusler tilbage.. Så det fører jo desværre ingen steder
Men ja, det er ham jeg har solgt den til.. Som så sælger den videre nu, uden overhovedet at have omregisteret bilen...
Derfor tvangsafmeldingen, da jeg ikke vil hæfte for hverken plader eller evt. skader.
jul 2006
feb 2004
Jeg kan ikke afmelde bilen hos min forsikring, eller noget pga. han ikke har afleveret pladerne, eller omregisteret bilen.
Desuden er det hans mor der har skrevet under på slutseddelen.. Hvilket hun nok heller ikke er for glad for.
Jeg har også gemt beskederne, hvor han sviner mig til (men de bliver ikke postet her i forummet)
De har haft tid nok
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.038
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.040
- Solgte min bil til en gut som kun gav mig hovedpine i 2-3 måneder. Jeg havde også papir på en hurtig omregistrering.
Men jeg har lært 2 ting:
1: ALDRIG stole på nogen i handler - Ligemeget hvor venlige og godsindede de lader til at være!
2: Omregistrering foregår SAMMEN fra nu af på skattekontoret!
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.040
Den ene gang fik vi omregistreret sammen - INGEN problemer NOGENSINDE.
De 2. andre gange stolede jeg på disse folk - FORTRYDER det GRÆNSELØST - Er blevet skidt op og ned ad
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 567
Da jeg solgte min første sku han selv gøre det og gik heldigvis smertefrit, og købte den anden og gik self. ned og fik den omregisreret.
Forstår ikk det andet lort der.
feb 2004
Så mon ikke det bare er det at stave
Men Mailo.. Jeg er helt enig. Jeg har også lært lektien.
Mon det er forkert at være ærlig? Og som mig, tager fri fra arbejde og alt muligt for at omregistere en bil? (Det jeg har gjort ved hver bil jeg har haft)..
Personligt har jeg sku ikke samvittighed til at lade en bil jeg har købt, være registeret i en andens navn.
Info til mulige købere af E30