{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvisning af biler
  • #1   9. maj 2008 nej det var sådanset en god ide

• #2   9. maj 2008 Du er som sådan ikke urigmelig, og jeg syntes da også at mange giver deres begrundelse for at afvise...
    Der er dog visse krav der står beskrevet allerede når man opretter sin bil her inde og kan man ikke ved egen hjælp finde ud af det, så er det da, efter min mening, berettiget nok bare at afvise...

• #3   9. maj 2008 rigtigt nok christina men når de så endlige ER overholdt ..
    så er der mindst 10-20 som alligevel afviser ?
    altså hva faan skriver man til en fabriksny bil... standard standard standard.. det er min .. jeg måtte skrive fremtidsplaner på feks for at få lidt tekst med.. jeg kan ikke skrive det store om min bil for jeg har ikke en klap forstand på biler og teknik omkring dem..

men syns at hvis man vil afvise så skal man give en grund om ikke andet så folk kan lære reglerne hvis de har overtrådt en

• #4   9. maj 2008 Kig feks på mange af de Lacettièr der er her inde... Under udstyr er der remset en million ting op, og stort set standard i de biler. (incl min egen)
    Men teksten siger alligevel noget, så skriv det der er i/på bilen, selvom det er standard...

• #5   9. maj 2008 syns bare at hvis noget er standard så er det ikke værd at nævne.

• #6   9. maj 2008 Men der vil altid være nogen der skal være på tværs og modsige alle andre... Det er uanset hvad det handler om her inde syntes jeg...

• #7   9. maj 2008 Versko Bo K http://bilmodel.dk/ der kan du finde alt muligt om biller og ja jeg afviser også folk der bare skriver standart standart standart standart standart standart om deres biller... det kan godt være at alt på en bil er standart. Med det er de færeste der ved hvad der er standart på alle de forskelige biller...!!!

• #8   9. maj 2008 Ang. Standard så giver jeg dig helt ret, det er bla derfor der ikke er skrevet mere end der er om min bil. Jeg syntes det er plat at lire en doktorafhandling af om noget der sidder monteret i bilen fra fabrikken...

• #9   9. maj 2008 vitalik J så er det bedre du ber personen om at skrive mere om bilen, for hvis bilen er go nok .. så er den jo go nok ..

• #10   9. maj 2008 næ... det er alt for langtruken at vente på et svar her inde, så det er bedre at man lige bruger 5minuter mære på profilen og gøre det bedre for alle os andre. Jeg sir jo ikk at du skal skrive om til rat eller sedeovertræk hvis det er standart men motor dæk HK/NM anlæg fælge topfart km/l, det kan man jo godt lige tage og skrive, det tager jo ikke mere en 5 minuter, også er det jo ikk så kedeligt at klikke rundt og kige på biller her inde

• #11   9. maj 2008 nu kendte jeg ikke det link du skrev
    men hk ved alle .. men nm aner jeg intet om. top farten heller ikke .. og kmL jah øhm .. det skal lige testes =D

som førstegangs bruger af BG skal man jo lige hjælpes blidt igang og det syns jeg ikke folk bliver herinde altid.

• #12   9. maj 2008 Ja men hvis ens bil er så kedelig hvorfor så oprette bilen! Og hvis man er i tvivl om hvad for udstyr ens bil har så læs i indstruktions bogen! Eller ja på bilmodel.dk!
    Hvad er der fedt ved at folk ikke gider gøre det og man så vil ind på et bilforum? Jeg spørger bare!

• #13   9. maj 2008 altså man kan jo rette i sin bil og tilføje hen af vejen.

man kan ikke ligge kommentarer til andre biler hvis man ikke selv har en bil oprettet. jeg er selv ret forum aktiv generelt ... og jeg var frustreret over at jeg ikke kunne få min bil godkendt.. ok den er så lige blevet godkendt for få minutter siden .. endelig ..

der burde være en lille hjælpebox til hver bil .. til ideer hvis man ik lige kan finde på noget at skrive..

• #14   9. maj 2008 Ja man kan altid rette og ændre efter hånden! Men hvis man ønsker at være en aktiv bruger i dette forum synes jeg personligt at man bør kigge rundt og se hvad andre har gjordt eller bare læse i sin instruks bog! Det ikke noget der tager over 20 min at gøre

Kommentér på:
Afvisning af biler

Annonce