{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Afvisning af biler! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens!

Jeg vil lige sige jeg synes det er virkelig for dårligt at nogen folk afviser biler der bliver sat ind. De gøre det bare for at gøre det og det er virkeligt latterligt. Det er self okay at afvise en bil hvis der er for lidt tekst eller dårlige billeder eller lignede!

- Forsæt en goddag folkens!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvisning af biler!
  • #1   5. nov 2012 Så du synes det er latterligt at afvise, medmindre det er ok...?

Bare du kan blive enig med dig selv... smiley

• #2   5. nov 2012 det skal jo være portret billeder før bilen kommer ind her på bg!!!!!!

folk afviser jo bare der står noget i teksten som ikke passer dem.

det så plat...

• #3   5. nov 2012 bare kavene er opfyldt så må de også komme ind lige meget hvor grim bilen måske er.. så giver dig ret

• #4   5. nov 2012 Giver dig helt ret smiley

• Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
    #5   5. nov 2012 Jeg har aldrig fået afvist nogle af mine biler. De er alle kommet ind første gang.

• #6   5. nov 2012 @Patrick L
    Synes du det er latterligt at brugerne af dette site gerne vil se på ordentlige klare bileder.. !!!! Det er trods alt et bilgalleri, Så viser man da bilen fra den bedste side. Vasket og med gode klare billeder... Jeg har aldrig fået afvist en bil herinde.. jeg opretter så heller ikke en bil før jeg har ordentlige billeder og en ordenrlig fyldig tekst. men det er så også bare mig.

• #7   5. nov 2012 Kunne ikke siges bedre * Allan N *

• #8   5. nov 2012 har haft rigtig mange biler siden min vectra jeg kørte galt i og gider ikke engang spilde min tid på at ligge dem her ind for folk er nogle fjolser hvad det angår. Havde lavet en perfekt oprettelse på min gamle vento taget med 14 mp kamera af en kammerat der er fotograf, alt tekst der overhoved kunne skrives om bilen inkl kendte fejl ved bilen vento og general viden om hvoran det forskellige udstyr virkede osv, den blev afvist 3 gange så gad jeg ikke mere.

man må gå ud fra at folk har så lidt indhold i deres liv at de er nødtil at afvise for bare at få noget at få dagen til at gå med.

bruger stort set kun marked her inde og det er også ved at være latterligt med alle de fjolser der byder og aldrig kontakter en igen eller sælgere der slet ikke svare på deres annoncer før 3 uger efter oprettelse hvor man for længst har fundet noget andet.

• #9   5. nov 2012 og skal siges den var ny poleret gjort ren indvendigt og pudset fra ende til anden der var intet at komme efter.
    men ja billederne og teksten skal selvfølgelig være iorden ingen tvivl om det men der sidder ski også folk der afviser kun for at afvise.

• #10   5. nov 2012 jeg er enig i det er ALT for ringe.
    Jeg brugte nogle forsøg på at få min omega her ind på trods af okay billeder og en ganske fin tekst da der ikke var mere at skrive om den.
    Jeg har ikke engang gide at prøve at oprette min manta da jeg ved at jeg ikke får den ind fordi mine billeder bliver for dårlige da jeg skal bruge min mobil som kamera jeg vil nemlig hellere bruge pengene på bilen i stedet for et fucking dyrt kamera som folk kræver man bruger her inde !

• #11   5. nov 2012 Synes det fungere dårlig det system. Den vectra b jeg her haft fik jeg oprette her inde, den blev stemt ind og alt var tilsyneladene i den skønneste orden. Næste morgen var bilen så slettet, det viste sig at den mappe jeg havde oploadet billederne fra var der 3 billeder af den jeg havde gemt fra annoncen fra ham jeg købte den af. Dem var jeg så kommet til at oploade sammen med de andre. Og det må man ikke det står helt klart i reglerne at billederne skal være nogen man selv har taget, og det er også rimlig nok. Det der gjore mig gal var at de slettede bilen helt uden varsel, de kunne måske bare ha skrevet en besked til mig om at fjerne dem, eller kun ha slettet de 3 billeder. Men nej nej, så måtte til at starte helt forfra og så blev den oven i købet afvist engang efter det på grund af manglende tekst. Men der er jo ikke meget at skrive om en standart 1,8 16v vectra motor... VEL!!!!

• #12   5. nov 2012 Ordentlig tekst og varierende billede så er det intet problem.

Ville ikke engang selv havde stemt min gamle bil ind, hvis jeg oprettede den med de få billeder igen...

Tag ansvar og lad ikke andre tage skylden for dine fejl, der kommer jo nok grunde til hvorfor bilerne ikke kommer ind.

Det er jo ikke raketvidenskab at få en bil ind første gang på BG, når man har prøvet det før. =)

• #13   5. nov 2012 hvis bilen er standart og billeder er taget med andet end et kamera til 4-5 kilo så kan man lige så godt droppe at oprette bilen for så kommer alle de mærkelige mennesker og afviser.

Lige så hvis du har en mega fed og 100% gennemført bil og alt er lige som det skal være og en ekstremt lang og detaljeret tekst og billeder der er taget er prof fotografer så er der stadig nogle klovner der afviser fordi så er bilen jo federe end deres så kan den heller ikke være her

• #14   5. nov 2012 Har ALDRIG haft nogen problemer med at få biler ind.... Det plejer at ta 30min så er de godkendt:)
    Hvis man laver en ordentlig oprettelse, så kommer man også ind

• #15   5. nov 2012 Folk kan sgu bare lave oprettelsen ordentligt, så er der jo ingen problemer? Har ikke selv haft problemer med oprettelsen af mine biler, så ser ingen grund til at sidde og "tude" over at folk afviser, der er jo en god grund til det.

• #16   5. nov 2012 Vælger altid en begrundelse når jeg afviser...
    I sidste uge fik jeg en PB med Brok fra en jeg havde afvist.... Han var ved at få 10 biler ind, alle med en virkelig ringe oprettelse....

• #17   5. nov 2012 min gamle Rolla blev dog afvist første gang.. gætter dog på at det var min egen skyld
    ellers er de to andre kommet ind i første hug...
    men der er jo desværre bare så mange der laver en lyn oprettelse som ikke engang er værd at lukke op og skide i... ku de bare tage sig sammen og lave en fornuftig text... når nogen skriver sort og gummi til dæk beder de da selv om løgspark.. håber ikk der er 1 person her inde der regner med at dæk er lavet af vingummi bamser (se venligt bort fra gummi delen lige her) hehe

• #18   5. nov 2012 Michael j.... det lyder jo nærmest som mund-diarre (staves :-P) det hedder sig bare -> gør det ordentligt eller gør det IKKE... vi er nogle folk her inde med en nærmest sygelig interesse for biler og så i den anden ende er spaden der KUN ser det som et skide transportmiddel og ikk tænker på at vedligeholde det.. det er jo bare en bil...

dem der afviser mest kan jeg ikk forstille mig er den sidste mulighed jeg gav...

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
    #19   5. nov 2012 Jeg kan godt se din pointe.
    Da jeg prøvede, at få min bil ind i torsdags, fik den 7 afvisepoint. Har ingen idé hvorfor - andre skrev at min tekst var god, billederne gode, og at det generelt bare var en fin oprettelse.

• #20   5. nov 2012 Der vil jo altid komme nogle afvisningspoint.... Men nu skal der jo også 125 til at den blir afvist, og kun 75 for at komme ind.

• #21   5. nov 2012 det var mere en idé jeg havde til at folk afviser nogle gange for nogle folk afviser jo også selv om oprettelsen indeholder alt det den skal.

Jeg gider ikke selv at oprette flere biler her inde da de sidste par stykker er blevet af vist pga for dårlige billeder og jeg kan ikke gøre det bedre med min mobil og jeg har ikke andet

• #22   5. nov 2012 allan n

og det skal alle gøre fordi du mener det? prøv at gå ind og læs regler og betingelser for oprettelse af biler. og se om der står den skal oprettes i sin bedste stand. rengjort osv.
    men selvfølgelig vil langt de fleste vise sin bil i bedste stand. jeg oprettede bla min honda nyvasket og rengjort. med gode billeder (samme som nu) men den blev afvist første og anden gang. hvorfor?

Kommentér på:
Afvisning af biler!

Annonce