{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig veteran forsikring?
  • #1   28. maj 2008 Du kan få den forsikret ved eksempelvis Runa, der skal du bare tænke på alm. gældende regler omkring veterankøretøjer; bl.a. krav om daglig hverdagsbil i eget navn, aflåst garage og ingen kørsel november - april...

• #2   28. maj 2008 Du kan ikke forsikre den som veteran da den ikke er det før 2010.... Men til den tid nordisk veteran forsikring... Jeg giver ca. 850,- hel årligt for kasko på min 64´er bobbel...

• #4   28. maj 2008 nordiskveteran.dk som klassisk bil, så er den rigtig billig MEN du skal opfylde deres tegningsregler

runa.dk, der har du stort set samme regler men stadig super billig præmie

gf har også en ordning for veteraner

ET af kravene i tegningsreglerne er at du IKKE må anvende din bil til daglig transport + du SKAL have en anden bil ved siden af...

Skriv hvis du har behov for mere info

/A

• #5   28. maj 2008 Hvis du kun har den bil og skal have kasko må du nok bøde kassen hos trekroner noget tid endnu

jeg giver 800 årligt for kasko (værdi 75.000) på min saab 96 smiley

• #6   28. maj 2008 Den kan som Thomas <<AUNING>> L ikke forsikres som veteran før 2010, men som klassiker..

Som de andre har været inde på må den ikke være hverdagsbil, må ikke køre november til april, samt man skal være over 25 de fleste steder..

• #7   28. maj 2008 har åbenbart ikke forklaret mig helt godt nok da jeg godt ved alt det her..

Laver lige en ny tråd

Kommentér på:
Billig veteran forsikring?

Annonce