{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veteran bil? forsikring?
  • #1   24. jun 2009 35 år og begrænset kørte kilometer om året + du må køre fra 15/3-15/11.

Nogle forsikringsselskaber kræver mere end andre, men fælles er at bilen skal være så tæt på original som muligt.

Du kan betale mere og få lov til at køre hele året.. Har hørt om priser i omegn af 50% oveni... Dvs ca 1500 årligt for de fleste jeg har snakket med.

• #2   24. jun 2009 jep det er den, når du max kører 5000km om året i den, og har en hverdagsbil ved siden af.

• #3   24. jun 2009 Det er ikke alle der kræver bil ved siden af, dog koster det så lidt mere. Har kun hørt et par gange før om, at folk ikke har behøvet ekstra bil, men har desværre glemt selskabet igen, da jeg ikke havde interesse i selv at skifte. Nogle har osse fået godkendt at bil nummer 2 er en 45 knallert, så der er flere muligheder.

• #4   24. jun 2009 Okay.

Prøvede at beregne prisen på en Opel Rekord 1.9 fra 1970 (70.000km) med kasko, og det bliver omkring 16.000kr årligt. Kan det virkelig passe?

20 år, første bil.

• #5   24. jun 2009 Nej det kan ikke passe, hvis den er udregnet til at være veteran.

Dog forsikrer GF f.eks ikke biler der har veteran status, for folk under 30 eller 35 år. Kan ikke huske præcist, men fik beskeden da jeg prøvede. 30+ ihvertfald.

http://www.nordiskveteran.dk

Her har jeg og jeg giver 1050 dkr. om året og der er ALT inkluderet.

Det er en forsikringssum på ca. 150.000 den er forsikret for så.

• #6   24. jun 2009 Eksempler på hvordan veteran-halløjet hænger sammen:

1. Bilen er registreret første gang i 1970, og registreres til veterankørsel nu (35 år efter første registrering):
    - Bilen skal så til periodisk syn i 2010 (1970 + 40), og derefter hvert 8. år

1/4 vægtafgift er osse en af fordelene. (Betaler små 12xx-13xx om året)

• #7   24. jun 2009 okay jeg siger tak for hjælpen

Kommentér på:
Veteran bil? forsikring?

Annonce