{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.706 visninger | Oprettet:

bilforsikring - bruger af bilen? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Vi har to biler. Den ene er registreret i min fars navn og den anden er registreret i min mors navn.

Hvis jeg nu står som bruger på min mors bil, bliver forsikringen så dyrere? Kan jeg bruge det til noget at jeg står som bruger, når jeg selv engang køber en bil og skal have forsikring? (jeg mener at jeg hurtigere bliver elite-billist hvis jeg er bruger af min mors bil)

Jeg håber i kan følge mig...

Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilforsikring - bruger af bilen?
  • #1   10. jun 2008 Det kan forsikringsselskabet helt sikkert svare på, jeg har ihvertfald ikke din police smiley

• #2   10. jun 2008 Du kan desværre ikke stå som bruger af dine forældres bil - med mindre du/I vil betale den fulde forsikringspris, dvs. det du skulle betale, hvis du var enebruger af den. MEN - der er INTET i vejen for, at DU lader den billigste bil forsikre og dine forældre refundere dig det de normalvis skulle give - det er vist det tætteste der kan være uden at komme på kant med loven som sådan

• #3   10. jun 2008 jeg er 18 år og har fået kørekort for små 2 måneder siden. lige en ekstra oplysning hvis nogle kan svare på det smiley

• #5   10. jun 2008 okay mange tak egern smiley

• #6   10. jun 2008 der er ALT at vinde med at få en bil i eget navn så hurtigt som muligt... jovist det er dyrt - men det er sq værre at skulle begynde som nybegynder som 30 årrig, når man også skal til at betale realkreditlån, bleer og vedligehold af hus.... se det som en opsparing at få en i eget navn ASAP

• #7   10. jun 2008 hvis du vil spare penge og kan køre i dine forældres navn

så køb den bilæligeste mc du kan finde bare så lille og billig som muligt enten en 90ccm scooter eller en lille 125ccm mc

de koster max 1500kr om året i forsikring

og hvis den ikk bliver brugt og bare står bagerst i skuret eller i et hjørne af haven så stiger du jo så hurtigt du kan

og den skal jo kun synes ved ejer skifte

• #8   10. jun 2008 da SQUIRREL _

Kan hører du har ramt de 30 som en selv har...

• #9   10. jun 2008 hehe.. jeg er nu "kun" 27 - MEN HAR STADIG MIN COUPE, hihihihihihihi

Jeg arbejder nemlig i et forsikringsselskab, så jeg ved hvor træls det er når Mr X kommer i sin seje bil han skal have forsikret for første gang som 30 årrig når han er flyttet hjemmefra og er ved at besvime når han hører prisen...

Kører man i forældrenes navn sker der som sådan ingenting ved det - NÅR BARE DER IKKE SKER NOGET - sker der et uheld, og finder forsikringsselskabet ud af at det er barnet der har kørt i forældrenes navn - kan fx være hvis barnet har optaget lån i bilen - så sker følgende:

1. forældre og barn bliver BLACK-LISTET.. dvs. at de ALDRIG skal gøre sig forhåbninger om at kunne optjæne bonus igen - EVER.. og JA.. det bliver videregivet hvis man vælger at skifte forsikringsselskab. Det er megasvært at komme ud af

2. Man skal betale den selvrisiko der passer til hvis det var barnet selv der var forsikringstager

3. Man bliver pålagt at skulle betale forskellen mellem det der ER betalt og det der SKULLE være betalt hvis barnet selv havde bilen forsikret.. pænt træls hvis man har kørt på den måde i 8 år... SMÆK

SÅ FÅ I EGET NANV JO FØR JO BEDRE!!! så er man elitebilist når man skal til at tænke på hus, børn og madbudget!

• #10   10. jun 2008 mange tak for hjælpen :=)

Jeg snakker lige med mine forældre her i aften..

Kommentér på:
bilforsikring - bruger af bilen?

Annonce