13.706 visninger
|
Oprettet:
bilforsikring - bruger af bilen? {{forumTopicSubject}}
Hej..
Vi har to biler. Den ene er registreret i min fars navn og den anden er registreret i min mors navn.
Hvis jeg nu står som bruger på min mors bil, bliver forsikringen så dyrere? Kan jeg bruge det til noget at jeg står som bruger, når jeg selv engang køber en bil og skal have forsikring? (jeg mener at jeg hurtigere bliver elite-billist hvis jeg er bruger af min mors bil)
Jeg håber i kan følge mig...
Andreas
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 197 Svar: 3.692
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.733
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 81 Svar: 234
maj 2008
maj 2005
nov 2003
Følger: 152 Følgere: 152 Biler: 6 Emner: 69 Svar: 2.505
så køb den bilæligeste mc du kan finde bare så lille og billig som muligt enten en 90ccm scooter eller en lille 125ccm mc
de koster max 1500kr om året i forsikring
og hvis den ikk bliver brugt og bare står bagerst i skuret eller i et hjørne af haven så stiger du jo så hurtigt du kan
og den skal jo kun synes ved ejer skifte
okt 2004
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 104 Svar: 995
Kan hører du har ramt de 30 som en selv har...
maj 2005
Jeg arbejder nemlig i et forsikringsselskab, så jeg ved hvor træls det er når Mr X kommer i sin seje bil han skal have forsikret for første gang som 30 årrig når han er flyttet hjemmefra og er ved at besvime når han hører prisen...
Kører man i forældrenes navn sker der som sådan ingenting ved det - NÅR BARE DER IKKE SKER NOGET - sker der et uheld, og finder forsikringsselskabet ud af at det er barnet der har kørt i forældrenes navn - kan fx være hvis barnet har optaget lån i bilen - så sker følgende:
1. forældre og barn bliver BLACK-LISTET.. dvs. at de ALDRIG skal gøre sig forhåbninger om at kunne optjæne bonus igen - EVER.. og JA.. det bliver videregivet hvis man vælger at skifte forsikringsselskab. Det er megasvært at komme ud af
2. Man skal betale den selvrisiko der passer til hvis det var barnet selv der var forsikringstager
3. Man bliver pålagt at skulle betale forskellen mellem det der ER betalt og det der SKULLE være betalt hvis barnet selv havde bilen forsikret.. pænt træls hvis man har kørt på den måde i 8 år... SMÆK
SÅ FÅ I EGET NANV JO FØR JO BEDRE!!! så er man elitebilist når man skal til at tænke på hus, børn og madbudget!
maj 2008
Jeg snakker lige med mine forældre her i aften..
bilforsikring - bruger af bilen?