{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

rust i skærme {{forumTopicSubject}}

hej. skal til at lave lidt rust i skærmene.

Kan i give en lille guide hvordan man skal gøre.

min plan var at Slibe helt ned og spartle lidt der hvor der er brug for det så der ingen ujævnheder, da det ikk er gennemgående rust. og bagefter en masse lag filler og slibe, og så males til sidst?

har jeg glemt noget??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rust i skærme
  • #1   18. jun 2008 ville nu nok skifte skærm eller skære alt rust væk og lave ny skærm.

Ellers et der rust igen inden for et år

• #2   18. jun 2008 der er ingen grund til at skifte skærm pga overflade rust...

husk en god grund maling... evt vidst du kan få fat i noget bly mynje... men sørg for kraftig ventilation da det er krads og nok derfor det ikk kan købes hvor som helst mere..

men ellers lyder det som den rigtige måde du vil gøre det og det holder længe vidst man er grundig..

• #3   18. jun 2008 Skift skærmen.. det andet holder ikk....

• #4   18. jun 2008 Kan sagtens laves uden at skifte skærmen hvis det kun er overfladerust! Sørg for at slibe det rigtig godt i bund, og hvis du har mulighed for det så sandblæs det angrebne område! Brug derefter en ordentlig grunder, evt epoxy eller anden stærk grunder ( kvaliteten på grunderen er alt afgørende) . spartel området og laker. Kan sagtens laves så det holder har selv gjort det mange gange da jeg var pladesmed

• #5   18. jun 2008 prik men lille skruetrækker og er metal blød eller den går i gennem med rimlig pres på skruetrækker vi jeg skifte metal

Kommentér på:
rust i skærme

Annonce