{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Rust i skærme {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har noget gennemtæring i forskærmene på min Carina E.
Da den skal synes til november og jeg ikke regner med, at det vil forårsage problemer til syn, vil jeg ikke til at ofre alt for mange penge på det indtil jeg har noget at gå videre med fra synshallen. Dog kunne jeg godt tænke mig at prøve at rette lidt op på det selv.

Så er der nogen herinde der kender en fiks metode til hvordan man kommer det til livs uden at skulle svejse osv. (Jeg hverken kan eller har muligheden for at svejse). Kan man købe nogle produkter, som man evt. kan spartle det op med eller lign.?

Forslag modtages gerne. smiley

Og ja.. jeg ved godt mange vil sige "Få dog udskiftet en del af pladen", men en lappeløsning er fin nok til mig lige pt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust i skærme
  • #1   20. feb 2011 man kan vel lappe det lidt med glasfiberspartel, men tror ikk det holder så længe.....hvad med et par nye skærme fra en hugger istedet,måske du endda kan finde nogle i samme farve

• #2   20. feb 2011 du kan ikke spartle det eller lave andre fusk ting så det kan holde.
    Der er kun to løsninger, enten svejse plade i eller skifte skærmen. Når det er i en forskærm er det nemmste klart at skifte hele skærmen. Det er ikke ret svært og den er ikke ret dyr. Jeg skiftede engang begge forskærme på en corolla og det kostede 1200 kr inkl skærme og lakering i alt.

• #3   20. feb 2011 Hmm.. de skærme til min koster 999 stykket alene. Og det er ved T-Hansen fuskeren... så det løber hurtigt op.

• #4   20. feb 2011 ellers prøv at kigge her. kan være der endda er nogen i den rigtige farve. Så er de lige til at smide på og det kan enhver gøre hjemme i indkørslen. De sidder bare med en stribe bolte og skruer.
    www.dataophug.dk www.faelleslager.dk

• #5   20. feb 2011 Jeg prøver at tage et kig. smiley Tak for svarene indtil videre.

Kommentér på:
Rust i skærme

Annonce