{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.269 visninger | Oprettet:

KBH : Komplet klargøring, FUCKING NICE {{forumTopicSubject}}

I kender det, man har ikke rigtigt tiden til at rengøre slæden så godt man egentligt gerne ville... så ender med bare at køre et smut forbi vaskehallen, til en discount-vask og måske lige svinge støvsugeren i slæden.
Jeg har selv i en periode 'forsømt' kabinen lidt, og jeg så for nyligt et mega godt tilbud på total klargøring af slæden : Vask, polering, fælgrens, vinylrens, sæderens.... altså HELE svineriet for blot en plovbasse.

Var så lige nede med Bimsen i går morges og hentede den efter arbejde.... og FUUUUUUUUUUUCK det var så nice. Det er præcist som at få en ny bil tilbage. Hele svineriet dufter nyt og det giver sgu køreglæde på et helt andet niveau end tidligere. Hvis ikke jeg elskede min bil før, så gør jeg det fandme nu ! smiley

Ej, jeg har normalt altid været for nærig til at give lidt ekstra for sådan noget, men må tilstå at det bestemt ikke er sidste gang. Holder prisen sig på det niveau, så kan jeg sgu godt ofre de 500 kr. en gang i mellem, for resultatet er sgu for lækkert.

Nu er det ikke officiel reklame, men mere et anerkendende nik overfor shoppen der lavede arbejdet. Så er der andre der er interresserede, så tjeck dette link :

http://www.gl-bilcenter.dk/?page=vaerksted

I vil med garanti ikke blive skuffede ! smiley

<b>PAPPI


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KBH : Komplet klargøring, FUCKING NICE
  • #1   3. jul 2008 Det er sku da billigt, synes jeg?

  • #2   3. jul 2008 hmm 499 er ikke galt for alt det.. kunne være man skulle ofre det på den sorte..

  • #3   3. jul 2008 Att. **BDOG** : Netop, var også selv skeptisk inden, men de gjorde det fandme godt !

  • #4   3. jul 2008 utroligt at det kan gøres for 500. Det er da en dårlig timeløn til dem, når de skal have dækket materiale forbrug ect ect

  • #6   3. jul 2008 Find lige noget i Århus omegn smiley

  • #7   3. jul 2008 Karsten: Der er et firma i Århus. Omkring havnen.. Nu er jeg ikke skide godt kendt i århus, men der står altid en E30 M3 i vinduet.. De har også været i Vmax

  • #9   3. jul 2008 Har lige bestilt til imorgen smiley skulle hilse Pappi smiley

  • #10   3. jul 2008 haha... tak tak mester. Håber du bliver ligeså tilfreds som jeg smiley

  • #11   3. jul 2008 hope so, lyder som nogle flinke gutter..

    Så brormands bil ryger med smiley


  • #12   3. jul 2008 Skal sq også lige have bestilt tid!

    Kunne være lækkert smiley


  • #13   5. jul 2008 Ja. tog da den gode anbefaling til mig og vidste en kammerat linket. Han ringede derefter og fik en tid.

    Min mening om arbejdet var blandet. den var da blevet pæn. men der var flere steder der sad rester og poleringdsmiddel man nu havde brugt. dørfalsen var der rester af blå fibre (nok fra kluden der er blevet brugt) og den invendige b-stolpebeklædning var stadig lige så beskidt som da den blev afleveret. Lidt trist da der ellers var blevet aftalt at det bare skulle værre i orden. (det kostede da sammenlagt også en 1000 kr) i forhold til tilbudet til de 499. Så min vurdering er arbejdet der ikke var i top, og jeg vil ikke anbefale dem til folk der er hysteriske med deres biler og bare vilhavde de skal værre i orden.

    (og det skal det vel også værre hvis man betaler sig fra at få ordnet sin bil)

    /kenned


  • #14   5. jul 2008 det må sg være en underskudsforretning

  • #15   7. jul 2008 så må jeg jo lige selv bedømme når i har delte meninger...
    tidsbestilling: tjek


  • #16   9. jul 2008 Nåh... så fik golfen lige en tur for en plov hos gl-bilcenter.dk.

    Og en klargøring for en plov... det er hvad det er. Skal det være RIGTIG klargøring, skal der altså et dybere greb i lommen til.

    Ham der ordner det er super flink og kundecentreret. Ved første øjekast ser arbejdet rigtig veludført ud, men skuffter lidt ved et nærmere kig (måske pga. de høje forventninger)


    herunder gennemgås det de lover, og hvor godt det er lavet på en skala fra 1-10 efter min vurdering i fht. hvor godt jeg selv ville kunne gøre det (og i parantes i fht. et RIGTIGT prof. sted såsom http://www.rodovre-bilpleje.dk/priser.htm)
    (med forbehold for alle fejl. Det kan dog give en fornemmelse af hvad og hvordan det er blevet udført i fht. andre målestok)

    Standart CarWash (håndvask) - 9 (8)

    Rengøring af kabine
    &#9702; Støvsugning - 9 (6)
    &#9702; Vinylrens - 9 (7)
    &#9702; Vinduespolering - 10 (10)

    Motorvask (indgår ikke i prisen på 500)
    &#9702; Motorvask - 0 (0)
    &#9702; Motorforsegling - 0 (0)

    Rengøring af alu-fælge 4 stk. 10 (9)

    Udvendig klargøring
    &#9702; Bilen vaskes udvendigt (trafikfilm, vejsnavs og insekter fjernes) - 9 (7)
    &#9702; Polering af bilen (små sliberidser fjernes og nyt liv i stærkt oxyderede lakeringer gives) - 7 (3)*
    &#9702; Fælge renses (sort fastgroede bremsestøv fjernes) - 10 (9)
    &#9702; Plast og gummi renses, opfriskes og konserveres. - 8 (5)


    Indvendig klargøring
    &#9702; Støvsugning og rens af kabine - 9 (6)
    &#9702; Støvsugning og rens af bagagerum - 10 (6)
    &#9702; Rens og genopfriskning af alle indvendige overflade: vinyl, plast, lak, træ og/eller læder - 9 (7)
    &#9702; Sæder og indtræk renses - 8 (3)
    &#9702; Ruder og glas poleres - 10 (10)


    skal der ellers sættes lidt ord på erfaringen såehh...

    -Bilen stod præcis hvor jeg placerede den og det samme gjorde km-tælleren smiley

    -Fin vinylmakeup, dog 2 steder ikke helt ensartet fordelt. smiley

    -Sorte pletter på den lyse loftsbeklædning (måske fra beskidte hænder eller pleje af gummilister som sidder op ad stolperne) smiley

    -Intet tyder på at sæderens overhovedet er foregået. :l

    -I føresiden ligger der stadig støv mellem ryglæn og sæde, ellers fin støvsugning. :l

    -*fin polering, men lakrens og fjernelse af ridser er ikke blevet gjort. Jeg havde nogle småridser fra vaskehallen som ikke blev fjernet men som jeg lige selv gik hjem og kunne fjerne med sonax slibepasta. Derudover mindre tjærepletter som ikke var fjernet og som ligeledes selv kunne fjernes (sonax tjærefjerner)

    -Bilen lugtede måske ny de første 45 min. hvorefter den skiftede over i standard citrusvinylmakeup lugt og efter et døgn ca. over i den sædvanlige lugt af gammel sur morfar. Så pappi du må ha' fået særbehandling.


    alt i alt meget fornuftigt udført i fht. prisen. Især hvis din bil blot er et transportmiddel.

    Har du derimod et kærlighedsforhold til din bil og skal det bare udføres top iorden uanset prisen så bliver du med stor sandsynlighed skuffet.

    overvejer man dog lige at det på papiret samme job hos http://www.rodovre-bilpleje.dk/priser.htm koster dig i omegnen af 2500,- så vil du hurtigt finde ud af at der bestemt ikke er blevet lavet for 2000,- mindre hos gl-bilcenter.dk


  • #17   10. jul 2008 og hey hey... hvad ser man så lige i dag!!! så har de kraft edme stjålet mine nummerpladerammer og sat sådan noget gl-bilcenter.dk lort på!!

  • #18   10. jul 2008 så må de sg finde dem,det kan man fandeme ikke tillade sig

  • #19   10. jul 2008 Ej, det burde de sgu heller ikke gøre.... specielt ikke hvis de ikke har spurgt om lov.

  • #20   10. jul 2008 Jeg synes sgu også det er fesent at de ikke lige siger det... nu siger han godt nok at de flækker når han skal have dem af for at polere bagved, men så må de lige nævne det for folk.
    Nu har jeg så fået nogle nye hos SMC gratis, men der er jo nogle som har betalt penge for at få deres egen skrift på rammen og så ville det da være nederen at de ødelægger dem.


  • #21   11. jul 2008 Lennart, jeg synes du er en brokkehoved, når nu du får et klargøringstilbud til 500 kr, INKLUSIV POLERING.. Tudefjæs..

    Køb dig nogle tudekiks..


  • #22   11. jul 2008 Att. Ismet G : Ingen grund til at svine ham... han kommer jo bare med hans mening.

    Men uanset hvad, så er prisen jo ualmindeligt god, så at gå i så små sko når man 'kun' giver 500 bobs, det er måske lige at strække det. Men uanset hvad i siger, så er det ikke sidste gang jeg har lagt 500kr. dernede.


  • #23   11. jul 2008 Ja fint nok..

    <b> - Men klart er det heller ikke sidste gang jeg besøger dem!!!


  • #24   12. jul 2008 Jeg ved godt det kun er 500,- og det skam en rigtig rigtig fin pris... NO DOUBT ! Og man får helt sikkert rigtig meget for pengene.

    MEN det jeg siger er at nu hvor det er så billigt, så halter "finishen" lidt og jeg vil derfor MEGET gerne give, lad os sige, 800 eller 1000 og så få dét mere, som jeg synes der mangler i fht. f.eks. rødovre bilpleje.

    jeg så f.eks. gerne at bilen rent faktisk dufter af "ny bil" som annoncen lover og som rødovre bilpleje kan få den til.
    jeg så gerne at min loftbeklædning ikke er mere beskidt efter end før behandlingen.
    og sidst men ikke mindst så jeg gerne at lakken blev renset og småridser fjernes ligeledes som annoncen lover.

    og jeg ved godt det kun var det negative og at der også er rigtig meget positivt at sige om gl-bilcenter men så må i kigge længere oppe.

    Derudover var indlægget kun ment som et resume af mine erfaringer set gennem mine øjne og så må folk tage det for hvad det er og forholde sig til det efter egen overbevisning.


  • #25   12. jul 2008 Syntes sgu at det er fair nok, skal der være plads til positivt kritik, så skal der naturligvis også være plads til alt det andet.... fair nok !

    God weekend røvhuller ! smiley


  • #26   12. jul 2008 Lennart J

    Selv om du giver 800-1000 kr hos dem halter fininshen stadig MEGET. faktisk så meget at på den bil vi havde inde hos dem. har de poleret igennem lakken flere steder. kunne nævne flere ting, da bilen blevet gået efter da den kom tilbage fandt vi rigtigt mange ting der haltede ved den klargøring, desværre!!!


  • #27   15. nov 2010 JEG KØRE ET GODT TILBUD NU PÅ KOMPLET KLARGØRING.
    3 GANGE MASKIN POLERING

    KOMPLET RENGØRING AF KABINE INCL TÆPPERENSNING.

    FÆLG RENGØRING

    MOTORVASK

    DØRFALSE VASK

    2500INCL MOMS

    UDEN TÆPPERENS 2000KR INCL MOMS


Kommentér på:
KBH : Komplet klargøring, FUCKING NICE

Annonce