{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

hvorfor hade Ungdomshuset's gnomer ? {{forumTopicSubject}}

Tja.. før havde jeg ingen desideret grund til at hade dem.. men efter at de på det kollegie jeg bor på.. har hold en lille fødselsdags fest, for en kammerat på min gang.. har de så valgt at smadre ALT.. tegnet op og ned af vægende "69" osv af alle deres børnehave tegninger..! til med på en ny malet gang, hvilket den nåede at være i ja.. 1-2 uger... og dette er ingen ting.. de har os valgt at fyre en pulverslukker op og ned af gangen, tømt mange af vores køleskabe for mad, is osv.. som enten er smidt ud af vinduerne eller smadret på gangen.. + øl køleskabet er da os lige blevet tømt for øl...!!

og hvad siger ham der holdte festen så til det.. ja jeg viste jo ikke at det ville gå så vildt for sig..! WHAT..!

så hvorfor hade dem.. de er jo så vendelige og kender forskel på dit og mit... haha.. de da nogle klaphatte som ikke burde være på denne Jorden...!!

jeg er ikke rasist.. men er da HELT KLART blevet rasist over for de vågestue børn i Ungdomshuset...!

hva mener i om disse små individer uden hjerne ?

ps.. skulle bare lige ud med nået galle.. men jeg er jo nok ikke den eneste som har denne holdning til disse mennesker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor hade Ungdomshuset's gnomer ?
Kommentér på:
hvorfor hade Ungdomshuset's gnomer ?

Annonce