{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 1,6 S16 {{forumTopicSubject}}

Hey gutter og gutterinder.

Jeg står og overvejer at købe en Peugeot 206 1,6 S16. fra årg. 2001
Har dog non so ever erfaringer med Peugeot, for ikke at nævne den model.

Så vil jeg hører jer herinde, som har haft Peugeot 206 modellen eller kender til modellen, om det er en god bil eller en man skal holde nallerne fra?

Nu tænker jeg på reperationsomkostninger, samt reservedelspriser osv.
Er det en stabil bil? Driftsikker? Er det en bil man skal skrue på heletiden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 206 1,6 S16
  • #1   26. jul 2008 Det er en fin bil, og rimelig kvik også.. Men synes dog li du skal få en mek med ud og kigge , for de har det med at springe toppakningen li ved udst manifold. og så tjek køler om den er tæt, de blir os tit utæt..
    Bærkugler/arme er os lidt svage på den, så lyt efter klonk lyde fra undervogn for.. Ellers er det en fin bil og nem at skrue i

• #2   26. jul 2008 Jeg har haft en 206 1.6, den var kanon lækker at køre i, men ville gerne have en hurtigere og har derfor købt en 206 GTi. Den virker mere robust og er endnu sjovere, ikke dermed sagt at 1.6'eren føles dårlig og kedelig, den har tværtimod været så fed så jeg har købt en ny.

Grunden til jeg købte en 206 til at starte med var lige netop efter jeg prøvede S16'eren - blev helt forelsket smiley

Jeg har brugt autoriseret værksted når der skulle laves noget da jeg synes de er hurtige og har fornuftige priser.

• #3   26. jul 2008 tja det er en smag sag. for jeg har slet ikk haft nogen problemer med min, men ved at bagbroen ikke holder så godt min holder endnu. Der er folk som har haft problemer med lidt elektronik osv det er jo som alle mulige andre biler jo er den passet på holder den nok bedre. Syns ikk deres reservedele er så dyre skam.
    Håber du kan bruge det til noget.

• #4   26. jul 2008 http://www.hi-speed.dk/206.html

• #5   26. jul 2008 Perfekt det lyder jo alt i alt til at være en fornuftig bil at købe. smiley Tak for inputtet venner

• #6   26. jul 2008 de køre sku godt sådan noget s16'ere elsker at lave dem smiley syntes de er meget dejligere og køre end GTI modellen smiley

et ganske fornuftigt køb du er ved at lave

• #7   26. jul 2008 helt klart kanon bil og køre i nu har en selv kører mega godt har dog 135 HK i den nu men mega go bil og syntes sku ik det dyrt og rep en peugeot

• #8   26. jul 2008 min kæreste har en S16´er og hun er da ihvertfald glad for den og har ikke haft andre problemer end et tandremsskift... og to nye bærearme men det var vidst hendes egen skyld.. (noget med dybe huller) smiley

men ellers kører den sku godt den er kvik i optræk dog en smule sløv på toppen smiley

Kommentér på:
Peugeot 206 1,6 S16

Annonce