{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chiptuning til 206 s16
  • #1   31. jul 2008 du får ca 5-7HK og ca.10-12NM på en go dag. så det er jo ikke det vilde du får ud af det, om det er de 2500-3000 som det ca. koster vær er vel op til dig selv, jeg har selv haft en 206 s16 som var chippet, men jeg solgte den meget kort tid efter jeg havde fået den chippet, så om den køre længer på litteren kan jeg ikke svare på.

• #2   31. jul 2008 køb hellere bananmanifold eller knaster det giver nok mere... chip på en sugemotor giver ikke meget... tror ikke engang på at det giver 5-7 hk.. måske 2-4 hvis du er heldig...

• #3   31. jul 2008 Chip på sug giver næsten ingenting af sig selv, men i forbindelse med tuning er det nogle gange nødvendigt, for at køre motoren ind til alle de nye dele

• #4   31. jul 2008 Bananmanifold, knastaksler, komplet udstødning og så afslutte med en chip, så har du måske hentet 15-20 HK der. Peugeots 1,6'ere er gode til at lave sugeheste på

Kommentér på:
chiptuning til 206 s16

Annonce