{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

smart ass på MC ? jeres mening {{forumTopicSubject}}

hvad gør man hvis der kommer en karl smart, med 140 kmt på baghjul på sin motorcykel ude på motorvejen i mylertrafikken.. og køre så helt op i røven på en, før personen smider den ned igen.. for så at presse mig og flere andre biler ind til siden, så han kan komme forbi, imens man selv er igang med at overhale i det yderste spor.. så vælger tumpen at overhale udenom mig i det yderste spor.. i det øjeblik overvejer man SERIØST bare at enten bremse hårdt op (da han kom bagfra) eller trække ind mod midter rabatten for at spære for den tumpe.. hvad ville i ha gjort ?

skal siges at han kørte meget uforsvarligt.. og var pisse lige glad med alle andre trafikanter..

nu forstår jeg bedre hvorfor der er så mange motorcykellister som dør i trafikken..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smart ass på MC ? jeres mening
  • #1   1. aug 2008 skal lige siges at det kun er sådanne tumper, som er pisse ligeglad med andre trafikanter, dette er rettet mod.. syntes selv at motorcykler er en dejlig ting.. dog skal man tænke på sine medtrafikanter

  • #2   1. aug 2008 Jeg ville lade ham køre................og så håbe på at han kun slår sig selv ihjel i trafikken

  • #3   1. aug 2008 Rene G: ja men problemet er jo så bare at politiet jo ikke rigtig kan gøre nået. da de jo helst skal fange ham "med hånden i kagedåsen"

  • #4   1. aug 2008 Ja men det jo bare gøre plads til ham. Det er jo ikke noget og fare op over.

  • #5   1. aug 2008 han har den fordel at han kan overhæle uden at du behøver at trække ind. hvis han er dristig nok til det synes jeg at der er iorden, men du skal ikke gøre andet end at trække så meget ind til siden i dit eget spor. Synes jeg....

  • #6   1. aug 2008 stik en pind ud af vinduet

  • #7   1. aug 2008 M.Nygaard . gøre plads.. hvordan, når der ligger en bil på min højre side. og var på vej ind i det begyndene vejarbejds område (O3 Nordgående) måske der er andre her inde fra som har set ham idag.. det var ved 15 tiden

  • #8   1. aug 2008 torsk... det er hvad han er... må sige aft i sådan et tilfælde kunne man jo godt tænke sig lige at komme til at slå et lille slag til venstre når man er så dum i hovedet at overhale en bil i venstre bane... det er jo desværre en tendens der er på vej frem at man er ligeglad med andre bare prøv at se nogle af det der tossede scooterunger på baghjul,uden hjelm,2/3 personer på engang osv... fatter det bare ikke...

  • #9   1. aug 2008 Nu skal der jo ikke vanvittig meget plads for at en mc kan komme forbi - så det er jo bare og kører lidt tæt på ham til højre.

  • #10   1. aug 2008 problemet kommer jo nok os af ghostrider fra sverige.. folk vil jo gerne "være" ham..

  • #11   1. aug 2008 Han kan da bare vente som alle andre traffikanter bliver nød til at gøre... længere er den ikke.

  • #12   1. aug 2008 måske var det ghostrider, han må godt!

  • #13   1. aug 2008 ofte har motorcykelister lidt for meget den opfattelse at de ikke fylder mere et anoreksioffer. problemet opstår jo bare gang på gang, fordi bilister ikke tager hensyn nok, og det forstår jeg godt. for synes det er til grin at man skal begynde at ændre sin kørsel fordi en psykopat på mc vil op og kører 200 igen. de må følge trafikken når den er der. og at de så altid kører 16 i en stor klump uden afstansd, tænder mig endnu mere af, man kan umuligt overhale

  • #14   1. aug 2008 Du blokere bare adgangen for ham så han ikke kan komme forbi... han må bare vente til der er plads.. han kan jo ikke rigtig gøre dig noget når han sidder på den.

  • #15   1. aug 2008 Lad nu være med og være så aggresive i trafikken. Hvorfor blande sig i andres kørsel, det er da dem som får bøden. Lissom dem der farer op bare man kommer lidt stærkt op bagved dem fordi de lige synes de skal overhale en bil som kun kører 105.

  • #16   1. aug 2008 Han har allerede mistet kørekortet betinget ved at køre på baghjul, hvis bare han kunne genkendes smiley

    Lige meget hvor dumt dem på mc kan finde på at køre, så er det altid dem der slå sig hårdest... Så jeg gider ikke bekymre mig så meget om dem.


  • #17   1. aug 2008 syg holding du har nygaard. skal man trække overmod vedsidenaf kørende for at han kan ulovligt overhale? det er da for sygt. kan du ikke se der sidder en gammel dame evd rattet i den anden bil, som får et chok fordi du pludselig trækker over mod hende, og rykker i rattet. syg tankegang.

  • #18   1. aug 2008 M.nygaard nej der skal ikke meget plads til en Mc men er det moster Oda som ligger og svinger frem og tilbage er det jo den rene dødsfælde

  • #19   1. aug 2008 Treat your mother right
    tjaa.. jeg ville nu heller ikke ha så meget i mod det hvis det var uden for mylretiden.. og på en strækning hvor der ikke var så meget trafik.. så han kunne ha det yderste spor for ham selv.. (så ville det da være meget fedt) men når man gør det i mylretiden.. og der er mange biler på vejene.. så det hul i hovedet..!


  • #20   1. aug 2008 Sys bare han skal fyre den af - også kan i trække ind til højre kan i, i stedet for at ligge i 2.nd spor eller 3. spor og nosse med 110/130 km/t

  • #21   1. aug 2008 Champ, ja selvfølgelig, for hvis du så trækker til siden, så er der bare endnu enb bil foran han skal forbi, og endnu en.. Så må han tage nødsporet hvis han har så travlt.

  • #22   1. aug 2008 når han var helt op i røven af dig ,skulle du bare træde på bremsen...

    bare så han får et sjok (ik så han vælter)


  • #23   1. aug 2008 Morten B>> Nu skal du jo ikke ligefrem overdrive - man hiver jo ikke i rattet som var det en gokart der skal til højre. Nu er vejene så brede på motorvejen at der er masser af plads selvom man bare trækker en smule til højre. Og en MC kan sagtens være på den lille plads som er til venstre. Har da tit været ude for det i Tyskland her om sommeren. Og det er sku ikke noget der pisser mig af. Syg tankegang, nej.

  • #24   1. aug 2008 færdselsloven siger at man skal ikke lade sig provokere og ophidsigt over andre trafikanter og gøre plads for dem der gerne vil hurtigere frem.. smiley

  • #25   1. aug 2008 M.Nygaard .>> der er ikke en hel kø der skal flytte sig pga en en lort på en mc

  • #26   1. aug 2008 Treat your mother rigth>> Siger heller ikke at de skal trække ind i det højre spor. Men man dør ikke at og trække lidt til højre i det venstre spor. Vi skal jo alle være der - så hvorfor fare op fordi der er en motorcykel som gerne vil frem.

  • #27   1. aug 2008 tror nogle af jer misforstår mig lidt... jeg vil da heller ikke sige at jeg ligger og nosser afsted med 110-130... men når man må køre 80 kmt.. så køre man sq IKKE 140 kmt... (det er O3 nordgående vi snakker om her) så man sq syg i hoved.. ja jeg køre sq heller ikke 80 kmt.. men omkring 130-140 kmt er sindsygt

  • #28   1. aug 2008 Lad ham da overhale og så det ude af verdenen, det da være når det ryan der kommer i hans golf 2 han lige har brugt de sidste 5km på at presse den op på de 160 den nu engang kan kører. at han så skal ligge helt oppe i røven af en helt mod venstre, selvom der er kø i overhalingsbanen. Men så kan man jo bare gøre "gengæld" efter. smiley

  • #29   1. aug 2008 Jeg ville klodse bremsen, det samme gør jeg hvis det er en bil der presser mig. Sådan er jeg smiley

  • #30   1. aug 2008 Daniel M>> Hvorfor klodse bremsen??? Det hjælper jo ikke noget.

  • #31   1. aug 2008 og bremse jo det gør der sku... folk Begynder der efter og holde af stand.. vis jeg bliver presset så bremser jeg sku også lidt men skal lige siges så skal de altså os ligge meget tæt på mig..... lidt tæt er jeg sku lige glad med... jeg flytter mig når jeg er færdig i det venstre spor

  • #32   1. aug 2008 man holder sin fart på 110 kmt .. kun for at provokere !

  • #33   1. aug 2008 der er også mange bilister der køre sådan såh ser sgu igennem fingre med det

  • #34   1. aug 2008 man skal være jævnt locco for at vældte ham af i hvert fald.. men du ville måske bare spærre

  • #35   1. aug 2008 man skal være jævnt locco for at vælte ham af i hvert fald.. men du ville måske bare spærre

  • #36   1. aug 2008 man skal bare ignorer den type personer, og så trække ind efter endt overhaling når der plads ikke andet, og det der med man skal holde sig fra 2 iog 3 ered spor hvis man køre hvad man må er da lige til at lukke op og skide i... gu skal man da ligge der hvis der langsommere i 1 eller 2 endet spor som man er ved at overhale.... så kan alle der ville bryde loven og køre stærkt pænt vente til der klar bane igen fordi sådan er reglerne... men der ingen grund til at ligge i de spor hvis man ikke overhaler, men det er en anden historie...

    men keep up the mood og ignorere sådanne folk ... dytter de eller truer så skru op for musikken og forsæt som før... hvis de stopper dig ved et lyskryds ring til politi osv... tænk ikke på andre idioter men vis respekt for andet trafik som f.eks at lade andre komme ind hvis de signalere vognbane skift osv...



  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #37   1. aug 2008 Hvis i gør bare nogle af de ting i overvejer her. Ja så er i sq mere syge i roen end man ellers lige skulle tro billisterne kan være.
    At ligefrem ville skade andre trafikanter med vilje. Ja sq er man sq klar til den lukked. Tror lige der er en del billister der skal kigge på hvordan de selv køre inden de kommer med kommentar om hvordan MC´er køre.
    Bare min mening. Og den har jeg ret til at have.


  • #38   1. aug 2008 Daniel M og Louise V i er da ikke raske i jeres hoveder.. :-S


  • #39   1. aug 2008 rolig nu...jeg køre selv mc og ja jeg køre også til grænsen en gang imellem jeg er jo ikke en skid bedre en de andre unge mclister...men nu er vi jo ikke værere en så mange andre forbande unger der lige har lånt til deres nye bil og skal ud og gøre verden usikker,hvis man laver en fejl i bil går det for det meste ud over mange andre hvor imod dem på cykel for det meste går ud over dem selv...
    jeg skal ikke sige at det er okay at likke og køre på baghjul eller noget af det andet stunt vi går og laver...men har man først prøvet det så kan man slet ikke lade vær...livet på kanten...I drømmer ikke om hvilket adrealinsus det giver...


  • #40   1. aug 2008 Jeg lader mig ikke påvirke af det, holder min bane til jeg har gennemført overhalingen også må han vente, men jeg bremser godt nok ikke!

    Det er utroligt barnligt det der med at klodse bremsen "for det er mig der har ret!" Ja det er os fint nok du har ret, men du slår stadig en person ihjel, det ville jeg ikke kunne leve med.


  • #41   1. aug 2008 det med at klodse bremsen er osse en uhyggelig dårlig ide... da du for skylden, kan godt være afstanden ikke er holdt men du må ikke bare bremse det fandt en ven ud af da hans forsikring ente med at betale skaderne på hans bil og den bil der ramte ham, der ud over røg der en bøde ind af døren....

  • #42   1. aug 2008
    Man kan vel sige at der var en hund eller lign. større dyr der løb over vejen.. Bare ikke sig det var en kat, for de gælder ikke.. De er åbenbart ikke nok værd.. Ikke at jeg har noget imod katte.. :o)


  • #43   1. aug 2008 nu er det jo heller ikke sådan at man klodser bremsen.. men mine tanker gik mere på at man lige markerede bremsen for at gøre ham "lidt" bange..
    det med at man bare skal fortsætte sin overhaling, ja det gjorde jeg os.. men han havde sq ingen hemninger.. han tog den bare udenom.. holdt min vejbane.. jeg har intet imod at motorcykellister gir den lidt gas en gang i mellem, og laver weelies og power weelies som her.. men når de gør det på strækninger hvor der på tidspunktet er meget trafik.. så kan jeg sq ik bare sige "nøj en flot weelie, og sikke en fart" men hvis vejen havde været fri.. så ville det da være sejt nok.. men det afhænger som sagt af situationen og trafikken..! denne episode er SINDSYG, og manden var ikke rigtig klog..


  • #45   1. aug 2008 vis du gør de ting du skriver er det dig der køre uforsvarligt

  • #47   1. aug 2008 De fleste ulykker hvor der er en Motorcykelist indblandt er fanme DEM I BIL SOM IKKE KAN HOLDE DERES FUCKING VIGEPLIGT !!!!!!!!!!

    Utroligt som der skal genereliseres..... Det er fanme ikke alle MClister som kører med hovedet efterladt der hjemme.......


  • #48   1. aug 2008 Der er jo lige så mange der ligger og køre sindsygt i biler- Gå dig lige opmærksom på at hvis du vælge og lave lidt selvtægt ved at enten bremse eller dreje ind foran ham og han vælte så vil du blive sigtet for forsøg på uagtsom manddrab. og hvis det har død til følge så uagtsom manddrab. Tro mig en af min kammi har været udsat for det hvor en bil prøve og lukke ham af og han vælte med vidne han blev sigtet for forsøg.- så tænk dig om inden du tager loven i egen hånd

  • #49   1. aug 2008 Louise V hvornår kan du bedømme om han få et Chock eller om han vælte- Det er sådan nogen som dig og Daniel M der er de farlige i trafikken og denne tråd burde handle om - Det er jo en syg tanke gang. I er jo nok selv mønster trafikkander der altid køre efter regler og aldrig presser nogen eller gør andet som måske kan være til seane for andre trafikkanter

  • #50   1. aug 2008 hallo tag den lige med ro.. jeg har aldrig været ude på at smadre ind i nogen.. spurte bare til hvad folks mening var om dette...

    ja mange biler køre os som død og helvede.. men det er IKKE pointet i denne debat.. denne debat handler om det fucked up MOTORCYKELLIST.. som tror han ejer vejen.. køre ca 130-140 kmt hvor man må køre 80 kmt.. køre på baghjul midt i mylretrafikken.. i en vejarbejdsone..

    loven i egen hånd.. ville aldrig føre til nået godt.. blande politiet ind i det.? de kan jo intet gøre.. ja jeg har set en motorcykel køre uforsvarligt, hvad skulle de gøre ved det, uden beviser ? og hvis de endelig havde været der og set det. hvad er chancen så for at han ikke bare ville gi den mere gas, og køre indnu mere uforsvarligt for at slippe fra dem ?

    nogle motorcykel lister burde bare ikke ha og ej heller køre på motorcykel.. det samme kan siges for nogle belister, de burde heller ikke køre bil, og ej heller ha kørekort..!


  • #51   1. aug 2008 Jeg synes det er fair nok at rejse spørgsmålet og fair at give udtryk for sin irritation, men det er så også det!!

    Sig mig - alle I glade "selvtægtsfolk" - er I blevet splittergale???

    Har I overhovedet nogen sinde erhvervet et kørekort????

    Hvis I har har I med sikkerhed lært, at ligegyldigt hvor store idioter I møder i trafikken, så er I pligtige til at hjælpe med at undgå og forebygge ulykker.

    I denne sag kan det gøres på flere måder: Man kan køre uændret og dermed undgå at nogen reagerer forkert på noget uforudset, man kan klemme lidt til højre og lade klaphatten klemme sig forbi, man kan sætte farten lidt op og snige sig ind, når der er plads.....

    MEN MAN KAN FGM IKKE NEDSÆTTE SIG SELV SOM POLITI, DOMMER ELLER BØDDEL!!!



  • #52   7. aug 2008 Citat fra Champ: "i det øjeblik overvejer man SERIØST bare at enten bremse hårdt op (da han kom bagfra) eller trække ind mod midter rabatten for at spære for den tumpe" Hvis man har sådan en tankegang så burde man da heller ikke ha et kørekort?????

    Kan godt se han kører uforsvarligt, men der er jo ingen grund til at gøre det værre end det endelig er.... Det er jo ikke det dig der går ud over hvis Mclisten vælter når han kører så uforsvarligt.....


Kommentér på:
smart ass på MC ? jeres mening

Annonce