{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Poleringsmaskine?? {{forumTopicSubject}}

Jeg sår og skal købe mig en poleringsmaskine da jeg er begyndt at interesser mig meget for det med polering.

Er ikke interesseret i at give 4000 kr hos Würth for en prof maskine, man der må da være et godt alternativ.... IKKE HARALD NYBORG smiley

Nogen der kan sige mig hvor jeg kan købe sådan en og hvad jeg skal kigge efter? Ved i hvert fald den skal justeres i omdr.

Og hvor køber jeg gode prof produkter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Poleringsmaskine??
  • #1   3. aug 2008 køb den der ligner en vinkelsliber hos BILTEMA.. jeg gav 400 kr for min... den er baaaare fin... gode produkter kan du få hjem gennem din lokale suvo-forhandler.

Tjek mine passater og se hvad lidt hårdt arbejde og gode produkter kan gøre :o))

• #2   3. aug 2008 Lige præcis..! Biltemas virker bare... Det er vist et kopi af en makita men den virker glimragende... Hold dig fra dem med den store skive på, fra harald skrald som du selv siger... Du skal kunne justere hastigheden

• #3   3. aug 2008 nj-handel har en der hedder hamach, den er faktisk rigtigt god.

købte den så jeg har en i reserve, mener jeg gav omkring 1500kr for den..

men hvis du virkeligt vil have en super poler maskine, så kan jeg klart anbefale en rupes, den er noget der virker, men er heller ikke så billig..

• #4   3. aug 2008 mange tak for hjælpen folkens... det bliver rart at kunne polere smiley

• #5   3. aug 2008 vi sælger prof produkter vis der er nogle som er intrasseret så skriv en pm vis i mangler grej :0)

• #6   3. aug 2008 rigtig godt råd.. køb en som ikke er for tung og en som du kan stille hastighed på, og biltema har nogen som er i top til prisen, husk at kun bruge den på store flader og ikke på kanter før du har lært at bruge den, malingen bliver hurtig poleret væk på kanter.
    God fornøjelse

Kommentér på:
Poleringsmaskine??

Annonce