{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin priserne skal op,NICE!......
  • #1   10. aug 2008 Skør

Hvem vil kører i en miljøvenlig bil med 50 hk.

0-100 = 4 min.

• #2   10. aug 2008 Ezechiel:

Det vil hr og fru tænk-på-næste-generation.

• #3   10. aug 2008 Manden skulle have inddraget sin opholdstilladelse - han er jo gal! Anders Fjog!

• #4   10. aug 2008 tro på det.. håber dem som stemmer på det Fjog er tilfredse..

men jo mere den stiger, jo mere krimminel skal jeg bare være..

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #5   10. aug 2008 det er jo ikke fair så længe der ikke rigtig findes oprigtige alternativer til benzin og diesel. alt det andet er jo stadig på forsøgsbasis mere eller mindre....
    kunne ellers godt tænke mig en båd der sejler på saltvand

• #6   10. aug 2008 Jeg forstår ham godt. Vi skal se at få nye drivmidler i brug. Jo hurtigere jo bedre. Indtil nu synes jeg det ville være perfekt, hvis vi kunne bruge bioethanol i stedet for olien vi bruger i dag. Eller el biler!

Men minuset i det vil være at vi får sværere ved at komme på arbejde, hvis priserne bare stiger og stiger.

• #7   10. aug 2008 jaja men hva fan, lad os bare få priserne op, så blir der sku penge i at handle med benzin på det sorte markede, mere end der er nu..

• Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
    #8   10. aug 2008 Jeg skyder snart den mand.

• #9   10. aug 2008 haha sean

• #10   10. aug 2008 er da til og få lange løg af!...... men de kan sagtens betale alt mulig andet lort rundt omkring.

• #11   10. aug 2008 Sean n. Pas på efterretnings-bøsserne ikke kommer og boller dig i r*ven for den udtalelse - hehe smiley

• #12   10. aug 2008 Hvis det endelig skulle være, så må de sku da vente til det er muligt at få et alternativt brændstof, der kan købes for middelklassespenge og kan købes på alle tankstationer. Ellers giver det jo ingen mening...

• #13   10. aug 2008 de sku selv betale for deres biler, benzin, og deres lort mand.. er træt af den forpulede regering og det uduelige kongehus JEG VIL VÆRE ENE HERSKER ... så dem der er med på et komplot send en PB til mig..

• #14   10. aug 2008 ja... vi må hellere få pia kjærsgaard til at sidde der istedet

• #15   10. aug 2008 ja kan sku da godt være at der skal noget andet end olie til... men så kom med det inden alt det pis.... ellers kan normale folk jo ikk have råd til at kom på job

• #16   10. aug 2008 Nu er det ik ham selv der har sagt det, men en journalist der har skrevet det.

• #17   10. aug 2008 ja den bums til anders fuck kan jo være ligeglad. han tjener jo rimelig mange penge. og har sikkert fri benzin alligevel.
    han skulle lige på arbejdsmarkedet og være i et gartneri eller sådan noget sølle.. og så se om han stadig vil ha priserne op

• #18   10. aug 2008 Det er det der tit er galt med regeringen.. De laver om på alt muligt uden at sætte sig i vores sted. De aner jo ikke hvad der sker i middelklassen åbenbart.. Det er utroligt..

• #19   10. aug 2008 omg en tosse... synes han ikke at det er dyrt nok i forvejen???
    måske han skulle fatte at sænke afgifterne på milijøvendelige biler!?

• #20   10. aug 2008 NICE... Måske sku vi overveje solenergi istedet.. smiley Nej vent.. Det kan vi jo ikke.. Snart ender vi med at købe el-biler til $$$$$$$.. Fucked....

• #21   10. aug 2008 Hvad fabler han om.

• #22   10. aug 2008 anders fuck hoved..

• #23   10. aug 2008 Den dag vi kan køre rundt på biler, der er drevet af vedvarende energi, så får vi sgu' alligevel lov til at betale en årsløn om dagen for at køre i dem...

• #24   10. aug 2008 Hahahahahahahahaha! Kæft I er morsomme at høre på, alle sammen!

Ja ... ja! Jeg tror også HELT SIKKERT, at det ville blive MEGET BEDRE med Helle Thorning ved roret!

Hyg jer, drenge ...

• Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 43
    #25   10. aug 2008 Samtidig snakkes der om at hver 10. busrute skal nedlægges. Hvordan fanden skal man så komme rundt hvis man hverken kan tag bil eller bus!?
    Og alt det der el-biler er noget værre pis og holder ikke en meter. De har kun en rækkevidde på ca 400 km. Samtidig med at det tager 8 timer eller sådan noget at lade lortet op. Hvad vil man gøre den dag man skal sydpå?? Så tager det jo flere dage at komme frem? :S
    Og prøv lige at forstille jer den kø der vil være på tankstationer hvis alle skal have strøm og det tager 8 timer smiley
    Og hvad skal man gøre hvis man løber tør for strøm ude på lars tyndskids mark? Man tager da bare lige dunken og render ned på tankstation. NÅH NEJ, det kan man jo ikke,. Så må man vente til Falck kommer i deres egne el-biler, der nok også løber tør på vej ud til en fordi at den ikke kan køre mere end 2 meter uden strøm.

• #26   10. aug 2008 man burde næsten splejse her på bg og købe ham et ellert så han kan tøffe rundt i den. hehe tage en på chr.borg og sige at man kommer med gave til fogh hehe

• Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 43
    #27   10. aug 2008 Dennis K =SSJ= .
    Men hvad kan vi også bruge sol-energi til, her i Danmark. Der er jo altid overskyet HAHAHAHAHAHA

• #28   10. aug 2008 Dennis S
    Det var en joke...

• #29   10. aug 2008 f*ck en nar, så skal man jo snart ud og stjæle benzinen,
    hvis man skal have råd til at komme på arbejde..

Nej alle politikerne, skulle komme til det sydlige vestjylland og bor i en månede, og tage på arbejde, så kan de lære hvordan det er,

der går man ikke lige ud på gaden, og hoppe på en bus eller et S-tog.

skidespræller

• #30   10. aug 2008 Anders Fogh er og bliver den bedste statsminister i DK man kan få.

Alle de andre er uduelige og har ingen realitetssans + de lever i en lille verden hvor alting er rosen rødt.

• #31   10. aug 2008 vil sige mand har jo ret ellers sker der jo ik en skid ...men det ville aldrig ske for så går alt i stå...

• #32   10. aug 2008 jack det er os det jeg mener :0) alt går i stå ingen har råd til at køre bil med de priser ...

• #33   10. aug 2008 Er ikke så bange for det...

Hvis et tyggegummi stiger fra 50 øre til 1kr er det en fordoubling af prisen. Det er jo næsten til forsiden af ekstrabladet med "200% stigning!!", men alle folk har jo stadig råd til at købe det til 1kr.

Jeg har det lidt på samme måde med benzinen. Folk har sku stadig råd. De skal bare lige vende sig til tallet ser større ud. Der er selvfølgelig folk som sidder hårdt i det, men de må prioritere. Bil er en luxusvare.

• #34   10. aug 2008 hehe men nu er det jo ik mange som spiser 55 tyggegummier om dagen :0)

• #35   10. aug 2008 Jack B: Der er intet der definitivt antyder, at olieressourcerne svinder - de bliver bare sværere at få fat på, fordi der skal bores dybere, eller på mindre tilgængelige steder.

Nicklas S: Jeg har svært ved at se sammenligningen mellem et stykke tyggegummi, der stiger fra 50 øre til 1 krone, og som ingen har noget behov for, og så brændstof, der er steget fra 6 kroner til nu ca. 12 kroner pr. liter. Folk har brug for brændstof, så længe der ikke er noget alternativ. Derfor er din analogi komplet forfejlet :-\

• #36   10. aug 2008 giv ham et spark i løgene

Kommentér på:
Benzin priserne skal op,NICE!......

Annonce