{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af bil+plader
  • #1   13. aug 2008 be han tage forsikrings papire med når han evt henter vognen og så omregistrere du den for ham evt betaler det selv.

  • #2   13. aug 2008 **BDOG** _


    altså kan godt skrive det? hvad vil det sige? for vil ikke ha han kører mere end 1 uge i min navn!


  • #3   13. aug 2008 Sælg aldrig bil med plader på, med mindre køber afleverer et forsikringsbevis samt en underskrevet om. reg. blanket til dig, så du selv kan gå ned om om. reg. til ham.

    Man kan desværre ikke stole på at folk selv får det gjort


  • #4   13. aug 2008 Hvis du vil helgardere dig selv, så mødes du med køber, og så kører i ned på motorkontoret og omregistrerer den bil med det samme

  • #5   13. aug 2008 **BDOG** _


    nå for fanden, er blevn snydt en gang vil ikke det skal ske igen nemlig, er der andet jeg kan gøre?


  • #6   13. aug 2008 Altså så vidt jeg ved har køber 3 uger til at omregistrere bilen - Er det ikke sådan loven er?

    Tvivler på man bare må skrive noget andet.

    Men ellers skriv det på slutpapirene, hvis han skriver under på det acceptere han det jo.

    Men klart det bedste ville være at omregistrere når han henter bilen.


  • #7   13. aug 2008 Ja, du kan gøre 3 ting.

    Få køber til at aflevere forsikringsbevis og under skrevet om. reg. blanket. Om. reg derefter selv bilen til ham (pris 380,-)

    Om. reg sammen med køber bilen når han kommer for at hente den.
    (380,-)

    Sælg bilen uden plader og lad køber selv sørge for det hele.
    (1180,-)

    ALLE andre options risikerer du at komme i klemme økonomisk


  • #8   13. aug 2008 kan han ikke bare afmelde det til forsikringen ?
    for vis køber ikke omregistere den, så henter politiet pladerne ?


  • #9   13. aug 2008 Gør som - Mysling S2K - siger.. Det er den eneste rigtige måde!

  • #10   13. aug 2008 vac:
    Prøv at søg i forum. Så opdager du hvor besværlig og LANG den proces kan være.
    Hvorfor tage chancen.
    Hvis køber ikke vil have bilen på et af ovenstående 3 krav, jamen så er det jo ligenøjagtig sådan en stodder som vil trække om.reg. længst muligt.

    Så sælger man bare ikke bilen til ham.


  • #11   13. aug 2008 Jeg har kun prøvet at sælge én bil privat, hvor køber havde overholdt de 3 uger som er standard ifølge købe loven, alle andre gange (4 styk) har køber ikke overholdt det, jeg har sågar prøvet at den var solgt videre til en helt anden som ikke havde tænkt sig at omregistrerer før han også havde kørt i 3 uger,det blev ialt 7 uger før jeg fik afmeldingen. Den campingvogn jeg solgte gik der et halvt år, så lad vær.

    Få køber til at aflevere forsikringsbevis og under skrevet om. reg. blanket. Om. reg derefter selv bilen til ham.
    Og det med at politiet henter pladerne, når du har indsendt den specielle blanket, glem det, de venter først i 3 uger ekstra, derefter bliver det hvis de har og lyst, og tid har de som bekendt aldrig.


Kommentér på:
salg af bil+plader

Annonce