{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

lasse I
lasse I
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11

Polo og antal kilometer.. {{forumTopicSubject}}

Kigger lidt på polo / ibiza i 1,6'er udgaven. Har 25000 at gøre med, så de fleste jeg kan finde har kørt omkring 200000 eller der over.

Er det for mange kilometer, eller er der flere kilometer i dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo og antal kilometer..
  • #1   14. aug 2008 Der er vel stadig en del km tilbage. Jeg vil kun købe en bil der højest har kørt 120.000 km, men hvis den ha været passet som den ska lså go for it- sørg for at finde en med udfyldt serviebog- det er en lille" garanti" for at bilen er i orden ( så vidt muligt )..

• #2   14. aug 2008 Jeg menr også biler generelt. Som m jeg kunne finde på at kører VW.

• lasse I
    lasse I Tilmeldt:
    feb 2007

#3   14. aug 2008 Hvad ville i vælge hvis i havde 25000 til en bil?

• #4   14. aug 2008 Se på min Polo.

1.6 Liters, 133.000 da jeg købte den, fuld service bog jeg er 2. Ejer, nu kørt 161.000 og jeg har selv lavet alle service, olie skift, tandrem osv. siden jeg købte den. syntes det er en okay bil. men syntes priserne er vildt høje lige pt. for en lille polo. og der har ikke været det store, et hjul leje og udstydning. og bærearms bøsninger.

og tror da de kan kører mange kilometer endnu.

• lasse I
    lasse I Tilmeldt:
    feb 2007

#5   14. aug 2008 Kunne helt klart godt tænke mig en bil som din, men de er svære at finde i den prisklasse jeg søger, med mindre de har gået over 200000, og er lidt nervøs for der kommer mange problemer med dem, hvis de har kørt det længere. Men håber da jeg er galt på den, så jeg roligt kan gå ud at finde en polo der har kørt lidt langt..

• #6   14. aug 2008 det kan godt være det er nemmer at finde en ibiza til en bedre pris. jeg syntes de polo'er er små dyre PT.

men ellers vent, der skal nok komme en til en fornuftig pris på et tidspunkt.

ellers så skal jeg ud og kigge på Golf i weekenden. så kan du jo se på min hvis det er ?

• #7   14. aug 2008 skal nemlig af med Polo'en hvis jeg skal have den golf der. skal desværre bruge 5 døre nu. det skal vi nok finde ud af inden for dit budget hvis det har interesse.

• lasse I
    lasse I Tilmeldt:
    feb 2007

#8   14. aug 2008 Bor i midtjylland, så der er et stykke til Kbh. Ellers tak for tilbuddet smiley

Kommentér på:
Polo og antal kilometer..

Annonce