{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Firma bil regler? sverige- dk ? {{forumTopicSubject}}

Okay har snakket med mester om at få en firma bil. en Nissan Nevara.

Jeg bor i sverige og skal frem og tilbage hverdag.

Ku jeg få nogle penge af min mester og så købe bilen og sæt den i mit navn?
kan jeg så os få det til firmabil's pris? eller hvad? hvis ja? hvorn? hvis nej? hvorfor ik?

Er der et sted hvor det står så man forstår det ordret, ? så jeg evt ku printe det ud til min chef?

eller hvad hvis han køber en på danske plader. hvorn er det så med reglerne med frem og tilbage? (:
¨
håber i kan hjælpe (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Firma bil regler? sverige- dk ?
  • #1   15. aug 2008 Du skal passe på, for de er regler ang. at have dansk firmabil hvis man bor i Sverige er <b>meget</b> snørklede

• #2   15. aug 2008 ja har jeg os fået af vide (:

derfor jeg gerne lige vil se det hele på skrift et sted.

og så høre om der evt andre der har lidt erfaringer ?

• #3   15. aug 2008 Man kunne jeg prøve at ringe til skat, det er dem der bestemmer alt det skidt her i danmark jo, og der må jo være noget lignende i sverige der ved noget om det jo, hvis der er nogen økonomiske fordele ved firmabil i sverigen, det skal jeg ikke kunne sige, men der må være nogle man kan kontakte i sverige, ellers kan man jo ringe og spørge politiet, så kan de måske hjælpe

• #4   15. aug 2008 ja rigtigt det var en god ide som jeg selv har tænkt på. men dejligt hvis man lige ku læse sig lidt til det så man har lidt info, inden man ringer, sys jeg er dejligt (:. men ja det ku man gøre. har nogen gange noget arbejde over i sverige nemlig. ik så tit som i dk. men nogen gange i sverige. noget anlægsarbejde (:

• #5   15. aug 2008 jeg mener at have hørt engang at man som selvstændig skal have en matrikel og/ eller et cvr nr i udlandet i for at have en firma bil med udlandske plader og afgift!

jeg arbejder ved Scania som mekaniker og der er mange vognmænd der køre eksport og syntes engang at der var en samtale om det mellem 2 chauffører men kan ikke helt huske det!

• #6   15. aug 2008 hmm okay, ja det jo lidt svært så.

hva så hvis jeg får en på DK plader?

hva er reglerne så?

hvis der nogen der ved det?

Kommentér på:
Firma bil regler? sverige- dk ?

Annonce