{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sandblæsning af undervogn hvor?
  • #1   1. apr 2005 uha, jeg lytter lige med, det kunne godt være aktuelt for min nemlig...

• #2   1. apr 2005 hvad med det der inde i køge der galvanisere?? kan de ikke??

• #3   1. apr 2005 Klinke: Tænker du på www.jnf.dk ?

• #4   1. apr 2005 Argh crap, har fået omformateret min maskine, havde ellers link til en rigtig god i kbh-området. han laver ikk andet end sandblæse, epoxybehandle og galvanisere/metalisere biler smiley Han er anbefalet i mange veteranklubber - rykker lige fat i én der kender ham for firma info.
    Jeg snakkede med ham ang min sidste år og ejeren er ganske fin og har styr på hvad han snakker om smiley

• #5   1. apr 2005 anders, nej det er ikke dem, tror nok de hedder noget med dot.. det er dem der galvaniserer..

• #6   1. apr 2005 Ufatteligt hvad du har styr på....;-)

• #7   1. apr 2005 Det ville være lækkert hvis du gad det!!

Ellers andre der kender nogen?

• #8   1. apr 2005 For satan jeg er sej
    http://www.jyderup-sandblaeseri.dk/
    Ta en snak med ham, han har ordnet en del vogne som "klytmagere" har sandblæst med buler til følge *grr*

• #9   1. apr 2005 fedt bor næsten derover, anede sgu ikke der lå sådan et:-(

• #10   1. apr 2005 Nej dér man du bare se... Hvad skal man også med google når man kender mig smiley

• #11   1. apr 2005 CJ>>

Ved du hvad det evt. kan koste at få en bil sandblæst, fx. en Toyota MR2 mk1 :o)

• #12   1. apr 2005 Puha nu sætter du min hukommelse på prøve. Men mener jeg fik af vide prisen var et par af de lange. Kommer jo an på om man skraller hele karossen og vil ha den lavet i bænk eller om det kun er bunden. Bare husk der er mange ting der skal laves når man sandblæser. Men til gengæld finder man alle de svage led rundt omkring.
    Men ring og snak med ham, der kan jo være prisændinger osv smiley
    Jeg fik sat en ny bund i vognen istedet så min er ikke sandblæst under maven.

• #13   1. apr 2005 Kan man bare "sætte" en ny bund på?
    Hele Bunden???

• #14   1. apr 2005 Jeps... Der er nogle vanger der skal tages hensyn til, men det ved karrosserismedene smiley Den kan desværre ikke købes org mere, da den er udgået. Men ofte kan man få en fejlfri "billigt" når private hugger op. Hvis du har interesse i en bund - fra dør til dør så sig til. Eller er det kun passagersiden der er væk? Plejer at være den der forsvinder først smiley

• #15   1. apr 2005 Har ikke nogen MR2 endnu, dog håber jeg at lave et projekt lignende din, bare i Rød, hehe, en sportsvogn Skal være rød, hehe...
    Men der er bare mange af mine venner, som prøver at tale mig fra det, så jeg ved ikke helt...
    Drømmer lidt om en MR2 MK1 + 4AGZE, hehe...

• #16   1. apr 2005 Well... Det er også hard work, men det er dét værd. Jeg har netop indkøbt AGZE til min smiley
    Hvis jeg skal råde dig, så hent én min. 500km under den dansk/tyske grænse, der har rusten ikke så tit fast. Min donorbil fra DE havde rust for 700kr MED regning. Hvis jeg sku ha taget regning på den danske var det nok nærmere 30.000 smiley Og den har altså været renoveret tidligere, men ikke godt nok.
    De er også flotte i røde, men jeg ville gerne skille mig lidt ud smiley
    Dine venner skal ikke tale dig fra det, det er en superlækker driverappeal sådan en vogn ligger inde med, og når først standen er iorden er den ikke dyr i vedligehold, da den passer stumper med Corolla'erne. Kun enkelte specifikke MR2 dele der kan være dyre. Men det danske private MR2 netværk er fair med priser og ligger inde med det meste.
    Eneste ulempe må være pladsen hvis man har behov for den slags. Og så er den ikke fandens sjov i vintermånederne, så der holder jeg min indendøre.
    Hvis du er til træf til sommer og kan finde mig - så kan jeg måske lokkes til at gi en tur... Så er du ikk så meget i tvivl mere smiley Jeg var solgt fra første sekund jeg var i én smiley

• #17   1. apr 2005 Ok, cool, takker...
    Det med at få en tur, kunne være nice...
    Det skal jeg nok huske...

• #18   1. apr 2005 Blot skal man huske som ung (ved jeg så ikk om du er, hehe) så får forsikringerne røde knopper når man ringer og fortæller hvad man vil ha forsikret. Det skal man nok have i mende, hvis man vil købe. Ligeledes hvilken årgang man vil ha og om det skal være targa.
    Afgiften for AW11 ligger omkring 21-27k alt efter årgang/soltag/targa - og selvfølgelig stand smiley

• #19   1. apr 2005 Jeg Er ung, hehe, men forsikring er ikke noget problem, kan få de vildeste tilbud, gennem min fagforening.
    Så jeg vil nok slippe med 7-10k i fuld kasko, hehe.
    Dog med en selvrisiko på 10k, men som falder til 5k når jeg fylder 26år, hehe...

• #20   1. apr 2005 Haha så er jeg stadig glad for min 11k fuldkasko, ingen præmiestigninger, glasskade, og selvrisiko på 6k - og jeg er så 21 med bil i eget navn på 2.år
    Så får jeg så de obligatoriske 3-5k tilbage hvert år for stilstand. Jeg har været hele forsikringsjunglen igennem flere gange og jeg kan ikk få det billigere som jeg står nu smiley
    Men skønt med flere unge der vil ha MR2 - da jeg fik min var jeg den eneste under 25 til træf *gab* smiley

• #21   1. apr 2005 hehe, det er jo kun gamle nisser, som har råd til fede biler. Fx. jeg har altid drømt om den Mercedes W124, men jeg havde kun råd til at købe den med morfar motor, så den skal nok sælges, så jeg kan få noget sjovere.
    Men når jeg bliver en gammel nisse, så skal jeg have en W124 bare med en Stor motor, hehe...

• #22   1. apr 2005 Det ved jeg nu ikk... Startede med MR2'eren som den første og gav 22k i forsikring, var sq ligeglad - den er min drøm smiley Vil ha endnu ældre biler når jeg blir gammel så er der tid til at gå og renovere smiley

• #23   1. apr 2005 Jeg synes at det er fedt, at du er så entusiastisk, med hensyn til din MR2, det er cool nok.
    Respekt herfra...

Kommentér på:
Sandblæsning af undervogn hvor?

Annonce