{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Skal jeg gøre det?? {{forumTopicSubject}}

Skal min Golf 2 have:
- Malet hjemmelavet hvide dæksider på alle 4 hjul.
- Knaldrøde fælge (males på dem der sidder nu).
- Sænkes 80/80 mm.
- Flyttet nummerpladen ned i hjørnet
- Diverse retro stickers.
- Rævehale i antenne.

Kom med nogle gode svar SPØRGER FORDI jeg er meget i tvivl..

Måske slibe lidt rust på kølerhjælm - er meget i tvivl???
Kom gerne med forslag...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg gøre det??
  • #1   22. sep 2008 retro/rat stilen holder ikke du skal bare have den sænket godt og så bredde tyskerfælg på og et g60 kofangersæt så den i vinkel evt nogle røgfarvet lygter i klarglas

• #2   22. sep 2008 Argh hvorfor synes I ikke den stil holder??? Bilen er jo rusten i ruden og sådan i forvejen???

• #3   22. sep 2008 personligt synes jeg retro/rat stilen stinker er mere til show and shine noget flottere at have også.
    men folks smag er jo heldigvis ikke ens det ville være kedligt hvis det var det.
    mit råd er lav det du synes holder da det ikke er andre der skal bestemme din bils udseene

• #4   22. sep 2008 Ja, medmindre bilen er plumrådden i bunden og kun lever indtil næste syns er det helt åndsvagt, at ødelægge sådan en flot bil på den måde.

• #5   22. sep 2008 Køb nu bare en anden bil, ikke værd og gøre noget ved en golf 2 .. smiley

• #6   22. sep 2008 Jamen kan man ikke få den retro alligevel??? Uden rat look.

• #7   22. sep 2008
    Altså hvis du har tænkt dig at skrotte bilen sener når den ikke er til at bruge mere så... - GO FOR IT!!!

Ellers synes jeg, du bare skulle sænke den, tone lidt ruder på den, skifte til et sportsrat nogle m3 spejle (eller andre spejle) en anden bagpotte så den får en god lyd. Nogle pæne fælge krystal lygter og så er den der... smiley

• #8   22. sep 2008 Det var nu også mest for at lave noget der ikke koster en halv arm men alligevel specielt, for den har ikke kostet ret meget.
    Bilen er ikke plumrådden, men min kæreste siger den ikke holder mere end næste syn.

• #9   22. sep 2008 Skal min Golf 2 have:
    - Malet hjemmelavet hvide dæksider på alle 4 hjul.
    - Nej, 80er biler kører ikke med hvide dæksider - det er 60'er biler der gør det.

- Knaldrøde fælge (males på dem der sidder nu).
    Måske hvis det var en amerikanerbil fra 60'erne men ikke på en Golf

- Sænkes 80/80 mm.
    Man sænkede ikke biler i 80'erne så hvis det er retrostilen du går efter er det helt skævt

- Flyttet nummerpladen ned i hjørnet
    Kun hvis du synes det er pænt, jeg synes det ligner lort

- Diverse retro stickers.
    Ja, det kunne vel nok gå..

- Rævehale i antenne.
    Tjo...

• #10   22. sep 2008 Synes sku bare du skal gøre det. Det er den fede stil - altså ratlook og retro. Så go for it.!!!!

Kommentér på:
Skal jeg gøre det??

Annonce