{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Har lige fået sterriliseret vores ene kat i mandags.
I dag væsker og bløder såret og vi tager til en anden dyrelæge, da vores nuværende har lukket om onsdagen.

De opererer vores kat igen og siger at det som "vores" dyrelæge har gjort ikke er optimalt (ikke lavet godt og nogle sting indeni er gået op)

Gider ikke betale for 2 steder! Er jeg ikke i min gode ret til at jeg skal ikke betale ham som gjorde det først?
Ellers lægge sag an mod ham? Synes sku ikke det er okay!!

Håber der er nogle kloge hoveder her i blandt os smiley

Vh. Simon.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre?
  • #1   24. mar 2010 Har du betalt den første læge?? for ellers vent med det og tag en snak med dem

nummer 2 læge skal du betale det har jo ikke noget med "operationen" at gøre...

• #2   24. mar 2010 Jeg vil anbefale dig at tage det med stille ro, kontakte den første dyrlæge (Ham som ikke lavede sit arbejde ordentligt) og fortælle ham forløbet.
    Derefter må han forklare sig og sige hvad han synes er en rimelig løsning. Det kunne jo være at han gerne ville have betaling, og så ellers stå for den anden dyrlæges regning (De kan jo måske finde ud af noget indbyrdes) i stedet for - Så tager han sig også af "hele" sagen.

Der er ingen grund til at køre det op i mere end det er, så kontakt paterne, hvis du snakker pænt og fornuftigt til dem, uden at beskylde dem for at være nogen idioter der ikke kan deres arbejde eller lignende skal det sikkert nok gå uden problemer overhovedet, så er alle glade smiley

• #3   24. mar 2010 tror det høre til kattegalleriet det spørgsmål????

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre?

Annonce