{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.519 visninger | Oprettet:

VW Touareg (Erfaringer gode & Dårlig) {{forumTopicSubject}}

Hej til alle jer mine Galleri venner.
Jeg er i den situation at jeg vil til at sælge mine biler.
For jeg har forelsket mig i en VW Touareg.
Som jeg ønsker at købe til næste forår.

Den præcise model jeg vil have er.
2,5 tdi R5 med 175 hk fra 2004 / 05.

Man gør sig jo mange bekymringer, når man sådan skal købe bil i prisklassen 200.000kr +++++

Så det jeg ønsker at gøre med dette forum er at spørge om nogen af jer, har nogle erfaringer omkring R5 modellen. eller bare Touareg generelt.:

Dieseløkonomi, Reservedels priser, komfort, holdbarhed, afskrivning, pris på vægtafgift.
kort sagt ALT man gerne vil vide om en bil man er forelsket i.

Alt hjælp vil blive modtaget med et enormt tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Touareg (Erfaringer gode & Dårlig)
  • #1   25. sep 2008 Jeg kender nogen der har sådan en fætter... (kan ikke huske motoren andet end det er en dielsel)

Men når den ikke er chippet går den 7km/l og når den er chippet går den hele 10km/l.... så det kan anbefales at få den chippet...

• #2   25. sep 2008 erfaring som mekaniker for vw...

Mange Fejl med motor´ere, Gearkasser, Diffrentiale,

Meget dyre i dele, bremser, drivlinie, mv.

skal næsten have en vw tester på for at lave det hele på den..

Koster kassen at have årligt..

og tror de er MEGET svære at komme af med, fordi når garanti´ er udløbet på sådan en vogn, og de ikke køre som firma biler mere, er der ingen private der vil, eller tør hoppe på dem og dem som har pengene til sådan nogle biler køber hellere bilerne fra helt nye.. og udskifter dem når garanti er ved at ryge..

vi havde en kunde med en w10, som på 2 år havde brugt over 65.000 kr på at have den kørende drifts mæssigt... incl. vægtafgifter, 2 service mv.

• #3   25. sep 2008 Derfor skal du købe dig en BMW!

• #4   25. sep 2008 Udover dette, er det da en meget pæn bil syntes ikke den er fed, og syntes der køre for mange af dem, alle sammen blank sorte, sorte ruder, store fælge.. så rimelig kedeligt..

• #5   25. sep 2008 Og dækkende skifter man også alle 4 å engang..

• #6   25. sep 2008 skulle efter sigende være sindsyg dyr a sende til Mek.

• #7   25. sep 2008 bla. på den w10 ved det ene service fik han 4 nye dæk på ... = $$$$$$

22"

og ved et eller 2 af service skal motor løftes ned for at skifte drivremme til aircon, generator

• #8   25. sep 2008 Shit ja, det var da ikke meget positivt om sådan en bandit, så skal jeg måske hellere holde mig til en Seat Altea?
    Selvom jeg nu meget hellere ønskede en Touareg.

• #9   25. sep 2008 Seat Altea, så er du da sikker på regningerne ikke kan overstige mere end man normalt kan klare... da den kan laves på alle u.aut værksteder..

• #10   25. sep 2008 Martin L

du skal bare købe en bmw x5, hvis du skal have en bil i den kategori..

• #11   25. sep 2008 ulemperne ved seat, touran mv. er de er Masse produceret og sindsyg mange har købt bilerne, og som med mange andre VAG biler, styrt dykker de i prisen, bla. fordi markedet er mættet, og fordi der er så mange til salg... + der kommer lyn hurtigt nye modeller i vag

• #12   26. sep 2008 hej nu har jeg den model som du søger en 2,5 med manual gear og den kører super godt og var mega glad for bilen ..motoren ligger os i transporteren t5 så den er der ingen problemer med du skal bare hold dig til man og ik steptronik og luftundervogn så er der ingen problemer med bilen ..vi har kørt 80000 km og har ik offert en krone på bilen og bremser er heller ik dyrer end andre 4x4 når du holder til den lille model bare du holder dig langt fra en v10 så er det et fint køb til pengene for folk er desprat for at komme af med dem pga rygter fra v10en .det er lidt synd for den har super kørerenskaber og komfordt og flot designe ..vi skal ha en igen det er helt sikkert !!! men se min profil der er den ..

Kommentér på:
VW Touareg (Erfaringer gode & Dårlig)

Annonce