{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Yay, så blev man stoppet :D {{forumTopicSubject}}

... Min kammerat har lige købt bil i dag, så skulle den jo lige prøves smiley Fik lusket mig til at føre den, så mig bag rattet smiley

Kører ud fra en Shell-tank, og kommer til at køre lige bag en politibil... Da han vælger at køre til højre ind mod en større by, kommer han til at holde bag en anden bil - og selvom ligeud i krydset var mest logisk for vores videre færdsel, tog vi den nu til venstre, lige for at gøre lidt opmærksomme på os selv... Med det samme vi holder for rødt (seperat venstresvingsbane), blæser politibilen om bag os - ganske som forventet smiley Lidt frisk afsted - altså bare frisk acceleration op til det lovlige, ikke spin eller det der ligner (det ser bare fesent ud at snegle sig afsted bare fordi der er en politi'er bagved) - et par 100 meter efter krydset bliver vi stoppet, og han synes nu ikke jeg lignede en fra '66, så han ville lige se hvad vi var for nogle.

Vi fik en sludder for en sladder, den unge betjent var vældigt begejstret over den fuldt el-justerbare læderkabine, han synes det var god lir.

Ingen spørgsmål om alkohol eller noget - bare et smil på læben hele vejen igennem og et god aften med på vejen - super lækkert.

Dérfor er jeg okay med politiet - de er på ingen måde nogle sviner. smiley

- Nu sidder jeg bare og savner at køre i bilen smiley Min kammerat er fandme en heldig skid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yay, så blev man stoppet :D
Kommentér på:
Yay, så blev man stoppet :D

Annonce