Airbag lampe Volvo S60 2,4 {{forumTopicSubject}}
Jeg er så den heldige vinder, af en rigtig træls bil.
Problemet omfatter en Volvo S60 2,4 fra 2001.
Jeg har store problemer med min airbag-lampe, og tror jeg er på randen til at blive sindssyg.
Det startede ud med fejlmeddelelse på airbaggen i førsædet. Det var et dårligt stik under sædet, som er ordnet. Kørte ud til Volvo for at få fejlen slettet, og denne fejl var også ordnet. (YAY!)
Men til mit uheld, kom der en NY fejl frem. Fejlmeldingen var, at der overhovedet ikke var forbindelse til selestrammeren.
Har været inde bag dørstolpen. Ledninger så fine ud, og stikket sad i. Jeg ville derfor tage stikket ud, men stikket var i forvejen ringe og flækkede, og inde i stikket sad en lille modstand.
Jeg fik afmonteret modstanden for at måle om den kunne være brændt af, og der er ingen forbindelse gennem modstanden overhovedet.
Derudover målte jeg også ohm på selve selestrammeren i stikket, og selestrammeren ser ud til at virke fint, så den vil jeg ikke bare skifte.
Mit store spørgsmål er så, kan det vitterligt være den lille modstand der er brændt af? Det eneste der er sket, er at batteriet er blevet koblet fra og til et par gange, og at den anden dårlige forbindelse under førersædet blev lavet.
Beklager det lange indlæg, men tager imod alt hjælp med kyshånd.
Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
Airbag lampe Volvo S60 2,4