{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.248 visninger | Oprettet:

bilradio fra t-hansen {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle af jer som har købt denne radio Xzound AV-1 m. 3,5"TFT DVD/MP3 /WMA/IPOD fra t-hansen, og hvad synes i om den? og virker den der ratbetjening som man kan købe med?

Mvh Thomas.

Og har ikke brug for at høre at T-svansen er noget lort, kun hvis man har købt denne radio

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilradio fra t-hansen
  • #1   6. okt 2008 skærmen går i stykker hvis du trykker forkert på skærmen... og det dækker garantien ikke da det er dig der har ødelagt den.

køb hellere en avx100 til flere penge... den er langt federe

• #2   6. okt 2008 generelt virker den også Meget billig. rasler og sådan

• #3   6. okt 2008 Jeg har den også. Man kan godt mærke og se f.eks. i radioens menu at det ikke er en radio til en million du har købt, men den virker fint og kan hvad en radio skal kunne. Har ikke haft problemer med min. Men synes ikke forstærkeren i den var specielt god, men der skal vel alligevel også en ekstern forstærker til og så er det jo lige meget

Alt i alt en rigtig god radio til pengene

• #4   6. okt 2008 J : Nu skal man jo heller ikke trykke på skærmen - det er jo ikke med touch-screen =) Og min rasler ikke det mindste, tværtimod. Knapperne og front-panelet virker faktisk som en rigtig god kvalitet synes jeg og har en god finish og det hele passer godt sammen osv

• #5   7. okt 2008 hvordan kan jeg få mp4 musikvideoer til at virke på den. nogen der har en ide til det.? hvordan skal de brændes ud o.s.v

Kommentér på:
bilradio fra t-hansen

Annonce