{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Pigebil {{forumTopicSubject}}

Har en veninde som lige har købt en temmelig gejlet Corsa, og hun er ret træt af at alle folk tror det er hendes kærestes bil, hun har overvejet at få nummerplade med hendes navn på, bare for at understrege det, men hun synes det er lige dyrt nok..

Nogen af jer der har forslag til hvad hun kunne gøre..? (Det må gerne være nogenlunde stilfuldt c",) )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pigebil
  • #1   18. apr 2005 en fed streamer med hendes navn eller nogle staferinger med hendes navn... eller en del pige bamser i bilen...

• #2   18. apr 2005 Loooooooooooooooooooooooool Dennis smiley :D Een af de bedre....ahhahahaha

Back to topic: Skrive et eller andet i bagruden/forruden, nr. pladerammerne eller skrive sådan som de gør i prof. motorsport; Driver: "hendes navn". Altså lige under rudelisten på døren smiley

• #3   18. apr 2005 Loooool Dennis hahaha, soo sad, but true haha

• #4   18. apr 2005 hmm.. der var vi enige hehe

• #5   18. apr 2005 Dennis, hehe, rigtig godt forslag, man skulle tro at du havde set hendes gamle Fiesta, hehe...

Men ja det bliver nok noget med nogle lyserøde streamers i ruderne, noget i den retning.. Takker for god respons, tror hun får den lagt herind, når jeg har fået den poleret (altså bilen)...

• #6   18. apr 2005 Hehe, Mads, man kan jo ikke kalde en pige for Adolf...!? Og der står forøvrigt heller ikke Adolf Homolykke på hendes nummerplade, så dine forslag hænger ikke rigtig sammen smiley

• #7   18. apr 2005 Køb et par sorte øjenskygger til lygterne og lav nogle øjenvipper på køleren og en form for noget Gstreng strafering bag på bilen.
    Mvh
    Sommer

• andy k
    andy k Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 51
    #8   18. apr 2005 Rolig nu, i løbet af kort tid har den sikkert så mange "Bilka-buler" så folk ikke er i tvivl.
    Ellers en streamer med: "Min gearstang er min ven".
    Ellers skulle lyserøde truckerterninger i sidespejlet fjerne enhver tvivl.

• #9   18. apr 2005 Ja, der var du lige en lille tur ude og svømme Mads, men fair nok, det er godt med nogle gode forslag..

Brian S: Jeg sagde stilfuldt smiley

Men der er svejst Badboy i hjelmen, så det bliver nok ikke det, men foreslår hende lige at hun kan starte med en G-streng i bakspejlet, og så må jeg lige have lavet nogle stafferinger til hende..

• #10   18. apr 2005 Av glemte lige du skrev stilfuldt. smiley

• #11   18. apr 2005 nej nej nej... bare fordi der ligger en g-streng i ens bil, eller som her hænger en i bakspejlet gør det da ikke til en pige vogn! ja for så har min da været en..!

hun kunne starte med at få sat et navn i bagruden ja, tror ikke det er mange fyrer der kører rundt med pigens navn i bagruden! hvis han gør er der enten noget galt eller også giver hun bare et allerhelvedes godt blowjob da! Men det ville være en begyndelse.. specielt hvis det var et eller andet "girl" nick.... farven lyserød som folk siger vil da også hjælpe på sagen! hun kunne evt få hendes fælge malet i en candy pink chrome? smiley det ville da lige sætte prikken over i'et at det var en pigevogn!

Hvad end hun finder ud af skal vi da lige se resultatet når det kommer!!

Forsat god aften folkens smiley

• #12   18. apr 2005 Måske en Luis Viton strafering, det er der sku ingen mænd der kører med og pigerne går i selvsving. smiley
    P.S
    Luis Viton ( aner ikke hvordan det staves )
    Mvh
    Sommer

• #13   19. apr 2005 hey... jeg har en nr plade ramme der står " opeltøz" på. kig ind på min corsa a, der er der billeder af den...

• #14   25. apr 2005 Hey - det er fandme mit trademark med g-strenge i bakspejlet!!
    Og nej de hjælper ikk med at tro det er kærestens bil smiley

Kommentér på:
Pigebil

Annonce