771 visninger
|
Oprettet:
Må jeg lige spørge {{forumTopicSubject}}
om noget......?
Hvorffor er i lige så hårde med at bedømme (Godkend/Afvis) herinde... Halååå hvad nu hvis man ikke lige ved precis hvad man skal skrive...????
Jeg her da forsøgt.. Jeg har da også tænkt min at skrive mere senere..
feb 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 5 Emner: 90 Svar: 586
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 1.585
Fair spørgsmål når man er belvet afvist et par gange.
Jeg har det sådan at det her er et galleri. Der er mulighed for at have en røvfuld billeder så jeg afviser som udgangspunkt alt der har mindre end 4-5 billeder.
Mht til tekst, så ved jeg f.eks. ikke ret meget om en Kia Clarus fra 98. Så når folk skriver :
Dæk - Ja
Motor - 2.0
og så videre så syntes jeg ikke deres bidrag til bilgaller er skidegodt... og så ryger de os ud.
Men er det folk som gør lidt ud af det, og skriver noget om det køretøj de rent faktisk har med, eller får taget nogen fede billeder der beskriver og forklarer hvad det er for en bil .. For jeg ved da efterhånden hvordan instrumenteringen på en golf ser ud, omend jeg ikke har set en .. nettop pga folk herinde som er flinke til at tage fotos.
Så jeg tror det er derfor .. for lidt tekst for lidt billeder...
Og så er der biler der er fake, til salg og ikke dansk inregisterede, ryger også ud.
Og så er idioterne der bare afviser..
Håber det kan hjælpe
apr 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 2
De billeder jeg havde var dem fra sælgeren.....
mar 2003
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 268
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.819
Lille hint. Prøv at kikke på nogen at de seriøse brugers profiler herinde. Få lidt ider derfra, så skal du se, så skal det nok også gå.
Held og lykke.
maj 2004
Det er så rart man kan føle sig ung og smuk og rig, og ikke skulle bekymre sig om hvad alle mener og tænker. Dejligt befriende.
... og så er der mig, der bare ville ønske jeg ku stave.
maj 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 320
Ellers er jeg meget enig med Piotr N.
maj 2004
Hvis det er en vectra A du har, så tag nogen billeder af bagklappen, vangerne og bagskærmkanterne til mig, for jeg vil gerne se hvor meget der er tilbage af dem på din
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 164 Svar: 1.258
Du skal jo skrive det nu! Det skal skrives for du kan komme ind..
apr 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 2
Og det er en Daewoo Nexia
Og de få billeder jeg har er dem derfra hvor jeg har købt den
maj 2004
"(...)Ehmm.. tænker du her på svensk indregistrerede biler? Jeg synes det er helt fair at der er nogen som har og tager chancen og flytter til sverige og finder sig en fed bil til en meget billigere penge..(...)"
Kære ven, så syntes jeg de skal smide dem ind på det svenske bilgaller på www.bilgalleri.se
Eller er det bare mig der tager fejl, og er det det samme bilgalleri for danske og svenske biler? Nej vel?
Ser frem til at læse dit svar.
maj 2004
Og ja, det var svenske og tyske og whatever plader jeg snakkede om
Det er ligesom Vmax.. hvad skal vi danskere med at kigge på en masse stylede biler som aldrig kan blive godkendte til gadekørsel i dk? Hvor fedt er det....
maj 2004
Hej med dig,
Sorry for den lidt hårde tone fra min side også, kan godt se i retro at jeg var lige lovlig kontant.
Sider lige på arbejdet og slås med nogen konsulenter, og det påvirker mit humør.
Det er ok mht flagne, for jeg kender heller ikke alle knapper på siden her. Glad for vi er enige
Hav en god dag og hygger herinde
Må jeg lige spørge