{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.746 visninger | Oprettet:

fatter folk bare % på striben i kbh?.. {{forumTopicSubject}}

hvorfor kan folk ik finde ud af de ik skal næsten stå midt ude på midter linien når der skal køres om kap?.. vil vædde min bare røv på om ik ret længe sker der en voldsom ulykke med død ;O( det var tæt på en motorcykel var ved og ramme en flok mennesker der var ved og gå over vejen,kørte omkring 150km/t...
smuttede hurtigt hjem igen efter 1 time ca,syntes de er blevet alt for farligt derude ved transport centret,og folk fatter ik en skid hvordan man skal køre ræs,klart der ingen vil køre når folk står midt ude på vejen,og der kører folk ud foran!...
syntes det er syndt man slæber dyr med derud,kan tydelig se de er pisse bange de hunde,tænk lidt over det.. gider ik tage derud mere,der bliver intet ræs kørt rigtig mere,og jeg skal sgu ik se en eller anden ligge med åbent kranie brud eller noget helt andet.. sov godt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fatter folk bare % på striben i kbh?..
  • #1   23. apr 2005 Så sku du ha været i Ålborg ved havnen, der var en fucking Perker (sorry jeg siger det men han var fucking perker, er selv udlæning så fuck det tager det ikke selv tungt) han kørte ras og zig zag mellem folk og var total dum bag en rat....

Mvh.
    Ali

• #3   23. apr 2005 Hvem ligger inde med en megafon?? fordi så må vi sgu råbe folk op og bede dem flytte deres røv ud til siden så vi kan få noget ræs!!
    Jeg står ikke selv i mægden.. jeg plejer af står der hvor de bremser op igen lige før rundkørslen! =)

• #4   23. apr 2005 Hey!

Jeg er helt enig, det er ALT for kaotisk, en idè kunne være at få fremstillet nogle skilte som folk kunne gå rundt med (altså på en pind, så ALLE kan se disse skilte), der kunne f.eks. stå: TÆNK JER OM OG GIV PLADS PÅ KØREBANEN FOR VORES ALLESAMMENS SKYLD!!

Og er da frisk på at smide nogle mønter efter en megafon eller 2 (kan købes i bla. Harald Nyborg for 199,-), men har ikke selv mandsmod nok til at gå og råbe i den (er ret ny i miljøet).

Og til politikerne: LAD OS FÅ EN BANE NU!!
    (tænk hvis man havde et sådant lukket anlæg, man kunne jo evt. tage entre f.eks. 20 kr. pr. næse og 50 for at køre, eller noget), ville personligt gerne være med til at rydde op bagefter eller lign.)

Blot mine holdninger, GODNAT!!

• #5   23. apr 2005 man skal sku da for helvede ik tag dyr med derud.

• #7   23. apr 2005 !00% enig!!! Gider heller ikke kome der før der kommer styr på sagerne!!! Det ender helt sikkert med en ulykke og det er desværre tit de uskyldige det går ud over...Kan man ikke få nogle store rocker typer til at styre lortet med hård hånd som i Malmø?

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197
    #8   23. apr 2005 Kan kun give folk ret i at det er alt alt for farligt... og forstår sku godt at folk ikke tør fyrer bilerne af når menneske-mængden så som i tour de france... der er så langt ude...og stadig, ham i bimmeren der pludselig laved brænder midt i det hele - så flere måtte stå på bremsen bare for at stoppe... i guder.... Men hvem der tør stå og værre de "voksne" derinde og råbe folk an, tja... ved det skut...er bange for at visse typer vil misforstå det hvis 1 står og råber med en microfon.... Eller er det mig som ikke ser så lyst på det? by the way, Holeby næste weekend, der er forholdene sku under kontrol....

• #9   23. apr 2005 Hel enig..

Da jeg var til Mega Meet i Århus, da kørte de på samme måde..

Vi får da aldrig en bane til at køre ræs på, hvis vi ikke kan bevise at vi prioiterer sikkerhed meget højt.. Dem som kører som idioter, det kan da kun være dem som prøver at ødelægge det hele for os andre..

Det kunne være enormt fedt at få en bane at køre på, men så må folk sgu snart spænde hjelmen og køre ordentligt..

/Kim S

• #10   23. apr 2005 kan vi evt prøve og skrave lidt penge sammen os som tager lidt intiativ herinde?... evt mødes en af dagene og få fat i en god microfon??... mere for så kan der måske blive kørt noget mere ræs,og bare der ik sker nogen ulykker derinde,for så er vi fandeme på røven,så får vi hvertfald ingen bane hvis vi var så heldige ;O) men hvis der ik bliver gjordt noget ved det,så sætter jeg ik mine ben derinde mere.. er det mig der er fuldstændig blank,eller kunne det med en microfon være noget vi kunne splejse om?:... car n,godt forslag ;O)

• #11   23. apr 2005 vi ser det gang på gang, og det er jo i alle byer det er galt, T R I S T

• #12   23. apr 2005 Att.: Michael A.

Hey! Jamen jeg er som sagt frisk på at smide nogle penge til en megafon, eller 2, så er spørgsmålet bare hvordan vi mødes, sig tid og sted og jeg triller derhen.
    (dog på hverdage efter 16)

Hygge.

• #13   23. apr 2005 Skod... Havde skrevet et kæmpe indlæg, og så er det bare pist væk, ikke kommet med.

Nå men vi prøver igen.
    I har jo fuldstændig ret... Folk kører som død og djælve. Det gør vi jo nok alle sammen engang imellem. Men det er ihvertfald fuldstændig sindsygt, når vi er samlet til træf osv osv, når folk så lige skal have lidt sjov og så laver lidt røg og hjulspind, og måske lige finde rpm begrænseren... og kører stærkt i blandt folk.
    Komplet sindsygt !

Alireza A...

Lige netop... Ham "perkeren" du omtaler. Rød Toyota Corolla ?
    Han er jo skudt oveni hovedet for at sige det rent ud. Det er jo livsfarlig at se sådan et fjols kører så stærkt, på sådan en lille område, men så MANGE mennesker og biler.
    Men det fik oxo en ende, da jeg stillede mig ud foran ham. Så fik han det fandme afvide... Ikke for at være en pralhals, men det virkede sku. Minstandten om spasseren ikke parkede sin bil !!!

Jeg er oxo frisk på at gøre en indsats. Er fra Jylland (den gode landsdel hehe...) og kommer ikke sådan rigtig lige til Fyn, Sjælland eller Kbh til træf. Ihvertfald ikke endnu... Kommer mest til Aalborg, Viborg evt... Nordjylland. Men som sommeren går, skal vi nok komme lidt omkring, hvis "lortet" vil virke smiley

Ligesom Car N.... Bare engang hen på eftermiddagen osv. Og så i Nordjylland, hvis der er nogen som oxo har lyst til at tage lidt initiativ... Så er jeg ihvertfald oxo med !

Ikke for at komme med kritik... Men var det ikke oxo noget for Street-X.dk i Aalborg at tænke lidt over ! smiley

• #14   23. apr 2005 En af mine venner har faktisk en megafon liggede som var planen vi skulle have med derud.. Men mandsmodet er sgu ikke så stort til af stå og råbe i den!! Så vi lod den blive hjemme!!

• #15   23. apr 2005 Hey igen.

Kim H, fedt at du "turde" gøre noget og fortælle idioten, hvordan man bør opføre sig sådanne steder, og Peter L. tjaeeh, det er jo nok dèr problemet ligger, måske man kunne få èn af dem i de "fede" biler, dem som folk er vilde for at se køre, til lige at råbe et par bevingede ord i en sådan megafon, dèt kunne måske få folk til at tænke sig lidt om.

Jeg snakkede lidt med ham i AMG`en (500hk) ude ved Ikea, totalt fin fyr, ikke noget her-kommer-jeg-smart-ass-attitude over ham, han var sgu` helt nede på jorden, og fortalte stille og roligt om alle de fede finesser sådan en øse her. Tror det ville være mega cool, hvis han f.eks. kunne overtales til lige at råbe: Hør her venner, hvis I vil se lidt race, så må I altså også lige følge spillereglerne, og trække væk fra kørebanen, som det er nu kører JEG ihvertfald ikke, da det er ALT for farligt.

Men for os andre almindelige dødelige ;o) kræver det sgu` en hel del nosser at stille sig op og fyre sådan noget af.

er måske frisk på at gøre det, når jeg lærer lidt flere derude at kende ;o)

• #16   23. apr 2005 det her forekommer hver weekend, så kan endnu engang give folk ret i, at det er latterligt, og skulle forbydes, men inden at folk prøver at stille sig ordentligt sammen, og forhindre det, så bliver det ved med at forekomme..

ideen med megafonen er en god ide, og jeg kunne godt selv finde på at fikse en, og stå og råbe op, men har en eller anden god fornemmelse af, at jeg ville redde mig et par flade, istedet for at gøre gavn, hvis jeg stod og råbte, at folk skulle rydde op, og gå væk fra kørebanen...
    men da jeg ikke har nogen intention om selv at køre, eller stille op på striben (kbh) på nogen måde, ville jeg med glæde gerne hjælpe til på nogen måde jeg kan, men tror nu, at vi skal være et par stykker om det smiley

• #17   23. apr 2005 Att. Martin L

Jamen, så lad os finde ud af at mødes, os der gerne vil prøve at gøre en indsats, nu ved jeg ikke lige hvor I bor henne af, bor selv i Brøndby, men er frisk på at mødes, evt. på tanken i Karlslunde, ved Rødovre Centeret, Langelinie U name it.

Kan dog ikke i morgen søndag, da jeg har en anden aftale, og der jo er bold ;o)

Men vi kunne evt. også aftale at mødes et sted ude ved Ikea i aften, og så snakke om tingene?
    (det er mig i den lille sorte Ibiza) ;o)

• #18   23. apr 2005 Helt enig... Fuldstændigt latterligt. Og ligemeget hvad, så skal den skide hvide bimmer st. car ikke dreje vognen rundt midt i mængden af alle mennesker....!! Bare min mening...

Fed aften ellers....

• #19   23. apr 2005 jeg er også klar til at stille op, evt med nogle $$ til en megafon, eller andet kom med tid og sted så kan vi se på det...!!!!

• #20   23. apr 2005 skal nok sige det er ved striben KBH smiley

MSN : Ballonguy@sol.dk

• #21   23. apr 2005 Att. Mikkel

Hvad med Avedøre Holme (der var der sgu gang i den i gamle dage, da jeg var en lille knægt) ;o)

Vèd ikke om der er skilte, men der er ihvertfald ligesom et plateau ude mod vandet, hvor folk så kunne stå, dèt er ihvertfald sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

P.S. Eksisterer "Klub-striben" stadig? (kommer ind på en "ice-gallery" site, når jeg prøver at skrive det, og hvordan bliver man "medlem", altså får sms`er o lign. ?)

Ved nemlig ikke liige hvor i Ballerup det har været før, der var også èn der snakkede om Greve, noget med at skiltene var pillet ned derude, men igen...hvor er det?

I skal selvfølgelig ikke skrive det her, men mail mig evt. på: anakonda6@ofir.dk

• #22   23. apr 2005 heheh , J G :
    http://www.westsecurity.dk/product.asp?product=712
    1000 kr smiley
    kunne fandme godt finde på det smiley

• #23   23. apr 2005 man kunne f.eks sætte nogle tønder op nede i rundkørslen så man kun kan komme 1 vej rundt og det er uden om...!!!

• #24   23. apr 2005 Rasmus D: Den der kan du købe i Harald Nyborg for 199,-...

J_G: God ide.. Men tror du folk overholder det? Når de kan køre indover græsset!

• #25   23. apr 2005 så kan man stå dernede og bede dem køre uden om... eller sætte flere tønder op...

• #27   23. apr 2005 jeg er klar nick....!!!

min MSN : ballonguy@sol.dk

• #28   23. apr 2005 man burde undersøge om det kunne lade sig gøre for en privat person at bygge en bane et sted hvor man kunne tage 50kr per bil for at komme ind og 20kr for passagere/fodgængere osv. nogle som ved om det er muligt? eller skal der være redningspersonel tilstede og så meget andet?

• #29   23. apr 2005 ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZzzzZzZZZZZZZ................ Lad os bare begynde at køre et nyt sted, for det sted vi køre nu er ALT for skod!!!!

• #30   23. apr 2005 man kunne også være fræk at møde op kl 20-22 og køre ved JVC det er jo først efter 22 det er ulovligt at opholde sig der...

• #31   23. apr 2005 Ranger :
    Ja, men selvom vi skifter sted, er der jo stadigvæk de samme kogere smiley

• #32   23. apr 2005 ALT FÆRSEL PÅ STREGEN ER PÅ EGET ANSVAR!!! Sådan har det altid været og sådan bliver det ved med at være... Og der vil altid være tosser der ikke ved hvordan man skal opføre sig...

• #33   23. apr 2005 Rasmus: tag nu Jvc og Bella, der kan de "kogere" ikke komme kørende imod færselen... Det er sådan et sted vi skal finde!!!

• #34   23. apr 2005 man må fandme kunne organisere det bedere, det hjælper ikke man står 3 mand og siger træk ind men hvis der render 50 mand rundt med nogle trøjer på med noget striben og ber folk om at trække ind på fortorvet ku man da håbe på det hjalp

• #35   23. apr 2005 Ranger : True, men jeg tænkte nu også mest på folk der står ½-vejs ude på vejbanen
    smiley

Men good point.

• #36   23. apr 2005 JVC er et kanont godt sted også fordi McD ligger ved siden af.. Folk skal bare lade være med af være nogle svin dernede!! Bare ærgeligt der er sat skilte op!! Men de kan jo pilles ned? Ikke af jeg opfrodrer til det eller folk skal gøre det men det kan da lade sig gøre!

• #37   23. apr 2005 J G: hahaha... tro du ikke bare de folk skulle søge ind i politiet, blive togkontrollør, Pvagt, eller hvad med Admin på en hjemmeside???? Den eneste rigtige plan er den forbandede bane, der må forsøren være en eller anden der han en far eller bekendt i familien der er politiker som kan banke det ind i hovedet på dem.....

• #38   23. apr 2005 jeg tror sådan noget bånd vil blive revet midt over. desværre

• #39   23. apr 2005 Att. Simon D

Også en tanke jeg har tænkt, men det ville jo nok koste kassen, for ikke at tænke på alle de papirer og pis og lort mht. den givne kommunes tekniske forvaltning.

Ang. sikkerhedespersonel/reddere, så mon ikke der nok er nogle veluddannede af slagsen der interesserer sig for det samme som os, jeg tror det, man kunne vet. lave nogle flyers som man delte ud på de lokale FALCK stationer, eller noget.

Er desværre ikke på msn, men har sendt en mail til JG med mit mobil nr., så hold mig venligst opdateret ;o)

• #40   23. apr 2005 tror heller ikke der bliver nogen bane så langtid de/I ikke kan sette sikkerheden i top før kørsel jeg var selv i aalborg for noget tid siden total jerne dødt og lave brander så sten og skid og møg rammers vors biler og folk og hva vis vil smutter så rammer man en masse folk de dur bare ikke nææ køb nogen megafoner og nogen bat og de folk der ikke vil makke rat skal bare pisse af og hvorfor fanden skal hunden med der ud den har ikke en skid og gøre der sån er det bare
    har dog hverken bil eller kørekort i nu men vil fanme gerne have et sted og race mod nogen når det sker men det lader jo til folk ikke gider se på race osv mere for brian med hans bulldog skal jo stå midt ude i det hele hmm det dur bare ikke

• #41   23. apr 2005 vi kan også bare lade det hele gå op i hat og briller...!!! kan du se nogen bane ?? jeg kan ikke, dvs at folk vil mødes og køre race så spørgmålet er vel egenlig om hvor galt det skal gå før folk fatter noget, eller om vi skal forbygge det for at ske ????

• #42   23. apr 2005 Den største underholdning for mig på striben er når politiet kommer i en vogn, så løber 1000+ mennesker til deres biler for ikke at blive "fanget" HAHAHAHAHAHAHA... hvad tror de det er? Fast and the furious, hvor du kommer ind og sidde i brummen og får beslaglagt din bil for evigt??? hahahahahaha.... Chancen for at vinde i lotto er større end at få en bøde på 500kr af den ene betjent...
    : P hehe...

• #43   23. apr 2005 Att. Nick D

Det er fandeme et i orden forslag det der, jeg tager ud og køber en vest lige nu.

Og smider også gerne nogle mønter i noget Walkie halløj.

Ses.

• #44   23. apr 2005 ja det var faktisk ret komisk...!! stod selv tilbage som en af de sidste der kørte derude fra og så ´dem satdig kun 1 gang da dekom med udrykning på

• #45   23. apr 2005 ranger hehe hørt der sker jo ikke en skid når de kommer tjækker bilerne og så er det det hehe

• #46   23. apr 2005 Nick D: genial ide med de grønne veste.. Bare en del med dem på der prøver af få folk ind til siden ved start området og et par stykker der spærre for tilbage kørsel så kan det køres race!

• #47   23. apr 2005 Att. Ranger

Haha, ja det er sgu` god griner, men forstår da på en måde godt at folk vil væk, det er måske ikke lige ALLE der evt. kunne klare et påbud om at få lortet synet, men når det så er sagt, så vil jeg give dig ret i at det virker latterligt at folk ligefrem styrter af sted.

• #48   23. apr 2005 Jesper L: bare kom til KBH og begynd at svinge omkring ig med et bat... hahaha... Så lære du nok et ordsprog rimelig hurtigt og for resten af livet... " Vold avler Vold"

• #49   23. apr 2005 heheh , jeg kørte i Ferrari igår, den på svenske plader vel at mærke, meget mystiskt at vi kommer i en svensk registreret, samme aften som der kommer en dansk registreret smiley

Vi ventede med at køre til køen var så godt som væk, men ja det var fandme sjovt at se alle de mennesker, løbe for deres liv smiley

• #50   23. apr 2005 ranger mener battet er som en sikkerhed ikke andet

• #51   23. apr 2005 Car N: jamen de holder jo bare i kø i en halv time afligevel... hehehe... Det ligner jo morgentrafikken på motorringvej 3!!!

• #52   23. apr 2005 jeg ville sagtens kunne lave nogle jeg stopler af en slags til at holde de spærre bånd har med jern og metel til dagligt....

• #53   23. apr 2005 Ranger

Ja, hehe, kan sagtens følge din pointe, og Rasmus D.

Lækker lækker vogn, ville gerne have set dig mod ham i Merceren, nå men tager ud og køber den vest nu, måske jeg køber en megafon også, så håber jeg blot der er et par stykker der smider en 20`er eller noget på et tidspunkt.

P.S. Kunne det være en ide at mødes ovre ved benzinstanderne i aften ved Ikea ? (kl 22 evt.)

• #54   23. apr 2005 kom lige med et nyt tastatur mig gamle staver af helvede til...

og HUSK SELV AT SÆTTE ,,,,,,,, ........

• #55   23. apr 2005 starte med at købe en megafon den smider jeg en 50 til hvis jeg blir fri for at råbe i den smiley

• #56   23. apr 2005 Smider også gerne en 50'er til den hvis jeg også bliver fri for af råbe i den..

• #57   23. apr 2005 Btw hvis i vil starte noget striben msn halløj så bare tilføj mig..
    Min msn: info@zimeth.dk

• #58   23. apr 2005 Nick: er du ny på stegen??? Striben fortsætter ligemeget hvor meget kaos der er... Det vil den ALTID gøre!!!
    Nu skal jeg ikke lyde som en der er tilhænger af kaos, men har være der ude i 5 år nu, og det store problem er den stigene interesse!!!
    I gamle dage ved bellacenter var der jo MONTER mange mennesker når der var 300mennesker nu er der jo næsten 10gange så mange...

• #59   23. apr 2005 Car N :
    Så skal du se den video jeg har fra turen til og fra striben smiley
    hent dog messenger ? messenger.microsoft.com ? smiley

• #60   23. apr 2005 Mikkel: man skulle tro vores hjerner levede i samme kasse en gang i mellem!!! 2 mennesker en tanke...

• #61   23. apr 2005 Ranger: Så er det 3 hjerner i en kasse!! hehe.. =)

• #62   23. apr 2005 Nick: det jeg siger at vi har prøvet og prøvet og prøvet og prøvet!!! Det var nemt i gamle dage da der kun var 200-400mennesker og vi kørte ved bella, det var dengang klubstriben fungerede!!! men nu med 10gange så mange mennesker, siger jeg bare GOD fornøjelse og held og lykke, især på den lortestrækning som der bliver kørt på nu!!! ahhhh... de gode dage ved bella, det var tider... : )

• #63   23. apr 2005 Nick: der har været blod på banen, der er en grund til at jeg altid opholder mig BAG er hvor starten går!!!

• #64   23. apr 2005 att. Car N - et møde er jeg frisk på, er selv fra Køge, så det kan vi sagtens få arrangeret, eventuelt prøve at finde på nogle punkter, som vi kan starte med at få lavet lidt på

• #65   23. apr 2005 hva med at skrive til politiet at man gerne vil have gen åbnet striben ved JVC? Det ville næsten være til deres eget bedste da de jo heller ikke vil se en ulykke ske...

og tror de fleste mennesker er enige om at det er sikre ved JVC end det er ved transport centret eller i ballerup f.eks.

Ellers tager jeg fandme en lastbil og tager ud og ruller et kæmpe vejarbejde for alle deres beton klodser skilte osv..så vi kan få markeret banen ordentligt op..

• #66   23. apr 2005 kan i ikke lige adde mig.. Simon_d_s@ofir.dk

• #67   23. apr 2005 så ruller den igen.. GLEM DEN FUCK**G BANE. det er ulovligt at køre imod færselsretningen. og så er der også fartgrænserne der skal tages hensyn til.

politiet og politikerne vil ikke poste 20-30mill i 20000 unge med en mærkelig interesse. hvor mange skattekroner har de lige betalt??? det giver ingen stemmer alligevel.

men bilmagasinet er ved at starte et BILLIST parti op. det er vejen frem.

ang sikkerheden på striberne rundt omkring, de forskellige byer/komuner skal nok deles op, så der er en ansvarlig gruppe for hver kræs, ikke ansvarlig for hvad der skar af uheld. men 20-30 personer der kender hinanden/kommer til at kende hinanden. så hvis de møder modstand når de fortæller en personen skal køre ordenteligt og personen bliver arrig og vil bokse. ja så er der lige 20-30 personer der tropper op.

men det er ønske tænkning, for de spader der er problemet, de vil ikke læse hvad der er et problem for de vil da slet ikke indrømme at de er problemet. og så længe det er sådan, ja så kommer der til at ske uheld... sørgeligt men sandt.

benny Z. jeg kommer heller ikke til de store træf pga den sindsyge mentalitet...

• #68   23. apr 2005 Generelt er folk bare blevet dumme til at komme sådanne steder, folk kører som ejer de det hele, og der er sku ikke noget at sige til at vi er bandlyst nærmest alle steder vi kommer, Var i Rødovre i går, der stod (undskyld mit udtryk) kegler og drak alkohol derude, det hører ingen steder hjemme, det kan godt være det bare var en enkelt, men det styrker sku ikke ligefrem vores i forvejen blakkede image.... Derudover lå folk inde i P-kælderen og lavede hjulspind, og acceleredehelt sindsygt mellem folk forbi en udgang fra centret sig mig har folk ingen hjerne. Det drejede sig BLA om en BMW E30 og en tomhjernet gås i en Pug 206 (ja undskyld men det er hun sku i mine øjne) der INTET at sige til vi ikke får lov at komme sådanne steder igen, pga alkohol, åndsvagt kørsel og affald..... Jeg fatter ikke at folk ikke kan prøve at opføre sig bare ne en lille smule anstændigt, men det er folk åbenbart for dumme til.....

Min mening lev med den eller lad være....

Stave fejl er gratis....

• #69   23. apr 2005 De første ting jeg ser er et problem

Rundkørslen skal spærres af i modsat retning og så skulle der evt. stå en der nede og holde øje!

Man kunne også tage microfonen inden de skal køre race så køre op og ned og sige hvis folk ikke går ind så bliver der ikke kørt!

Og når de har hørt det nogle gange må de da have fattet det? og hvis ikke må bilen lige tage en tur op igen!

• #70   23. apr 2005 Kan se der er en mega debat og en masse som er træt af de mennesker som render rundt ude på vejen..
    I sverige, Malmø er det sket..
    EN bane hvor HVER onsdag er der åbent for gadebiler..
    Det koster INGEN ting at køre der..
    I Race perioden om sommeren er der også åbent i weekenden..
    Det er en bane med sikkerhed i TOP.
    6000 HK har kunne stå fast der, så div gade racer kan også.
    I får tid og hastigheds kort for hver tur i køre..

HVORFOR fanden kan det så ikk ske herover..? :S
    Min mor er Politiker i Høje Tåstrup..
    Borgmester Kandidat for Venstre, hun gør ALT
    hun kan, hun er med til Dragracing i sverige om sommeren og forstår det miljø.!
    Der er ingen ting at gøre PT, hun kæmper et brag af en kamp for det !

Nogle som er friske på at lave et møde for at fortælle hva det går ud på, hvis der bliver brug for det ?

I kommer sldrig til at kunne styrer det ude i tårstrup..!
    NEVER EVER !

MVH
    David

• #71   23. apr 2005 David E - kom ud til IKEA iaften og kør ind på tanken kl 22, der mødes vi nogle stykker, og snakker om hvordan og hvorledes man kan gøre det bedre for alle

• #72   23. apr 2005 Hey!

Så har jeg indkøbt en megafon og en grøn/gul vest!!

Jeg benyttede lige lejligheden til at køre derud forbi (Tåstrup-transportcenteret), og når folk kommer til rundkørslen, skal de "overtales" til at køre til højre, og udenom for at komme tilbage igen, det ville være super, så der kun blev kørt èn vej.

Jeg tog også lige ud forbi Avedøre Holme (Industriholmen), og det er da bare STEDET, ingen skilte (endnu), en vej der er snorlige, og ihvertfald dobbelt så lang som i Tåstrup, og masser af industrisideveje, hvor folk kan parkere deres biler, endvidere er der det tidligere omtalte plateau (hævet niveau) hvor folk kan stå oppe med det fedeste overblik over tingene!!

Nå, men vil lige læse alle de inputs der har været i mellemtiden.

Er ved Ikea kl 22, ovre ved benzinstanderne i hjørnet af pladsen!!

• #73   23. apr 2005 Avedøre Home HAR der været skilte oppe, spørgsmålet er om de er stjålet eller om de fjernet af kommunen hvlket jeg tvivler stærkt på.
    Mikkel>>> Hvordan kan Naverland være mere perfekt end JVC????? Det er et lorte sted at køre, ikke så bredt folk står lidt på må og få, der komme lastbiler i tide og utide (de SKAL være der for de er på job, vi er der trods alt kun for skæg) JVC kom der også en enkelt lastbil elelr 2 men det var perfekt, gode p-forhold ved diverse firmaer, en god lige strækning, det kan godt være den ikke er så lang, men hvad gør det hvis løbet ikke er afgjort på den distance bliver det IKKE afgjort, 2 gode spor til at køre ræs på, og 2 gode spor at køre tilbage på, desværre var folk for dumme på tilbagevejen og fyrede bilen hæmningsløst af, grunden til vi IKKE komme der mere er fordi folk var nogle desiderede SVIN, det svieri der var hver gang vi havde forladt området hører ingen steder hjemme, og så igen det emd at folk driker alkohol ryger fjolle/tåbe tobak osv på striben har også haft sin del til at der bliver lukket og slukket hvert sted vi kommer.....

Bella er umiddelbart godt, men der er for meget trafik (uønsket trafik det er) til og fra motorvejen....

• #74   23. apr 2005 Ok så er jeg på msn, har tilføjet Nick D & Peter L (min er: Oldschool_bif@hotmail.com)

• #75   23. apr 2005 Kan sige så sent som i torsdags var der stadigvæk skilte i avedøre!

Så de er desværre ikke væk!

Car N: fedt at du har købt de ting! smiley håber sku på det hjælper lidt!

• #76   23. apr 2005 Rasmus>> Det havde også undret mig en hel del.....

• #77   23. apr 2005 Jeg har helelr aldrig sagt at Transportcentret er ideelt, jeg kan ikke lide at komem derude, jeg kommer der men jeg holder mig MEGET langt fra vejen, og tør sku dårligt derude fra igen.... Synes elelrs ikke der var noget problem med de Supraerder trak ved JVC de havde da fiiiiiint med plads til at rykke fra på......

• #78   23. apr 2005 Ja nu gider jeg ik skrive en roman:-) MEN er der ik en der kender kiesa privat??? for kan vekommende så ik sige til ham at han skal parker langt væk fra starten??? HAN holder ALTID PÅ VEJEN, og når han holder der står folk også PÅ VEJEN. så få ham til at parker langt væk for så står folk også langt væk:D

Ses i aften. Og kør nu forhelvede ordenligt. jeg gider ik se nogen af mine venner eller andre komme til skade.

---> Jesper <---

• #80   23. apr 2005 Okay, hvis I siger der er skilte, er der det jo nok også, jeg så dem sgu` bare ikke i så fald, men har muligvis ikke kigget de rigtige steder, men synes ellers jeg kiggede enddog MEGET godt efter da jeg trillede ned ad holmen derude.

Men ok, my bad.

• #81   23. apr 2005 Det er sku godt og hører at I er ved at tage lidt initiativ derover... Desvære "handler" det om Kbh og Sjælland, hehe.
    Men det er kun godt og se og hører smiley

Det er noget af opskriften der... En mikrofon, nogle "frivillige" som vil hjælp til, eller hva vi nu skal dem, jer, os, vi.... walkies, veste og lidt snor osv osv.
    Det lyder sku fint.

Kender bare ikke de strækninger I har derover i Kbh, men dem får vi jo nok og se engang. Kunne være man lige skulle tage og slappe lidt af herhjemme. Og så tage en tur til Kbh engang smiley

Lykke til. Og kunne man måske lige få en tilbagemeldning eller noget... Hvis I går i gang med noget derover ? smiley

• #82   24. apr 2005 Car N>> De står lige ved det hus du kører igennem når du kører ind på Holmen fra Hvidovre af..... man skal nok vide de er der.... ;o)

Ja rundede lige Transportcentret igen her til aften, og må tilstå, det bliver værre og værre for hver weekend, Jeg så flere rende rundt synligt berusede osv, og det hører fandeme ingen steder hjemme, der må være nogle her af de kegler der drikker derude, vil gerne høre dem brokke sig, så jeg kan få min galde ud over dem..... Og så er det absolut IKKE optimalt at være samlet 100-2000 mennesker derude.... det er mit bud på hvad der var af mennesker derude, men tallet er nok lavere, men det så vildt ud, og igen folk kører ræs den ene vej mens folk kommer modsat og laver kogere osv.....

• #83   25. apr 2005 Jeg har snakket emd en der hedder Daniel (køre Lotus Omega) og han ko memd samme argumenter som dig, men syens nu stadig det er LAAAAAANGT bedre end Transportcentret netop pga den større sikkerhed der var derude..... og hvis folk synes det er for kort, elelr farligt at køre, så lader sku nok være tror du ikke???

Kommentér på:
fatter folk bare % på striben i kbh?..

Annonce