Søger TYVENE til min Commodore C {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri og brugere
Jeg var så uheldig at natten onsdag (den 22) blev der forsøgt tyveri af min Commodore C. Tyveriet blev ikke fuldendt men fik istedet ødelagt min bildrøm.
Bilen stod på værksted i vordingborg hvor den stod udendørs, der har den så stået noget tid. (Kender nogle personer som pludselig kunne skaffe disse dele, og alligevel ikke søger jeg gerne informationer, jeg vil give penge for at folk kan føre mig til de rette)
Bilen fik jeg i 18 års gave og kunne desværre ikke indregistrere den pga min unge alder. Derfor har den stået stille noget tid.
Hvis tyvene ser denne annonce er det en bøn til næste gang i prøver på sådan noget.
TIL TYVENE:
- For det første.
I ved det nok ikke da i er stupide dumme tyve, men en bil af den art er en Eleanor, den startes ikke blot ved at give den noget strøm, smadre diverse skjolde indvendig, og ødelægge tændingen og prøve med en struetrækker...
DER skal feeling til for at starte sådan en svend, når den ikke først køre på vejen.
- Dermæst, når i skal bryde ind i sådan en bil så smadre forhelvede en rude der er til at få fat på. I valgte at smadre den lille siderude bag ved bagvinduet. ¨
DET ER DET VINDU DER ER LÆNGST VÆK FRA FØRESIDEN FFS!!!
- Når i så endelig får åbnet døren trods jeres dumme indtrængen så bræk venligst ikke i den så den bliver skæv, det er simpelthen for dumt også hvis i skal bruge dele fra den.
- Dernæst vælger i at placere jeres ben på bagsædet hvilket resultere i at i får presset glasstumper ned i bagsædet. Det vil sige at sædet er færsigt så det bagsæde kan i HELLER IKKE sælge.
- I tror jeg har nøglen liggende i bilen(da solskærme er slået ned og hanskerum er tømt), det er da nok for dumt.
- Derefter vælger i at skille instrumenetet PÆNT ad (tak for det), men alligevel knækker i tapperne som holder instrumentet i bunden. I knækker min ratlås ød ødelægger låsetøjet. herefter finder i ud af at der ikke er batteri i bilen.
- I henter et batteri i en anden bil hvor i smadre ruden og åbner motorrummet.
TIL NÆSTE GANGE, motorrummet stod på stormkrog, i kunne bare have åbnet det - plus i ville ikke have chance for at få en rygskade med den mega tunge sten i valgte at smide igennem ruden.
dernæst er det nok en fordel at tjekke der er strøm på batteriet, for det var der ikke men det var der på batteriet i bagagerummet af en af de andre biler.
Et bagagerum der OGSÅ var ÅBENT!!!!!!
I vælger så at forlade bilen uden noget resultat, dog valgte i lige at smide noget benz på så jeg selv kunne køre den ind af porten næste dag EFTER at have startet den REGELMÆSSIGT!!!!!
DRENGERØVE!!!!!
HÅBER FANDEME I HOLDER JER TIL FIAT UNO, EN HERREBIL ER FOR STORT FOR SÅDAN NOGLE TUMPER!!!!
Nå men nok om det.. og sorry min gylle..
Hvis nogle kan hjælpe mig med at finde de svi_ så er jeg gerne villig til at give noget for det..
Mvh
En TRIST og SØRGELIG Opelknægt
dec 2003
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 6 Emner: 92 Svar: 1.625
nov 2003
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 980
Ødelæg ødelæg , det er det eneste de kan.
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.990
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 4 Emner: 50 Svar: 171
ARGH!!!!
Tror ikk engang de havde kompetencer til det selv!!!!
mar 2004
sep 2004
Følger: 87 Følgere: 89 Biler: 2 Emner: 93 Svar: 2.119
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 68 Svar: 651
din historie er perfekt sakastisk
nov 2003
medbring en hobbykniv og skær gummilisten ud omkring ruden ,, det larmer ikke , i ødelægger ikke noget(men så er det måske ikke sjovt) , i kan sætte den i igen. og bagsæde osv ville heller ikke være ødelagt.
Når man så alligevel skal stjæle sådan en pæn ældre bil , som vel skulle bruges til dele , ja så medbring en autotrailer og træk den op på. og så list lige så stille af igen.
Dumme tyveknægte , stjæle kan i ikke engang finde ud af.
mar 2004
Det er lige det jeg mener...
På sådan en bil kan du fjerne rudelisten!!!!!
Hvor svært kan det være!!!
og så mosler man selvfølgelig en skruetrækker ind i tændingen fordi - den vil jo ikke starte og det er SIKKER IKKE et strøm problem - NEJ. Det er nok bare tændingsknappen der sidder fast!!!
ARGH amatørnisser!!!
Bilen har en 3L motor... Den skal have en sjus før den overhoved gider røre sig og man skal træde mindst 8 gange på sømmet for den gider tænke på at PUMPE benzin!!!!
nov 2003
mar 2004
Det er somregel også kun en selv der kan starte den!!
feb 2007
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 169
Søger TYVENE til min Commodore C