{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal de slettes ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ik se hvorfor folk piver over at nogen har deres bil til salg eller ik har været logget på i 100år Hvorfor skal de slettes ?? Jeg kommer her for at få gode ider fra andres folk biler.. altså hva jeg skal lave med en.. og jeg er så lige glad om den er til salg eller han ik har været på i 100år.. men self. rigtig nok han kan ik svare når han ik er på.. men hva fanden så kig hvornår han sidst har været på.. Og så meget pladst fylder de heller ik så BG gå langsomt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor skal de slettes ??
  • #1   27. apr 2005 du kan jo godt se hvis det er 1000 biler eller mere som bare står for at stå det kan vi jo egentlig ikke bruge man kan da godt kigge men så spørger man hvor han har købt eks. en spoiler og du får aldrig svaret hvis bare folk skrev lidt mere detaljeret hvad de havde lavet og hvor det var fra evt så kunne vi jo bruge det til noget!! og jo 1000 biler eks med 10 billeder pr stk og en masse tekst og kommentarer tager den fart vi andre sometider mangler!!

• #2   27. apr 2005 Det er self rigtig nok... men nu hvor jeg lige har købt en ny kofanger fandt jeg en bil som stod solgt ved og brugte den for at se om kofanger var fed hvis du forstå hvad jeg mener.. men det skal nok ta noget af forbindelsen at ha dem stående..

• #3   27. apr 2005 Kan heller ikke se hvad der er galt.. det hedder bilGALLERI, ikke bil-data-log eller bil-tekniskefaqs.dk .

Man kan stadig få idéer og se diverse ting på bilerne er herinde ligemeget om de er solgt eller brugeren ikke er på. Og de generer jo alligevel ikke nogen.

Selv fakes generere mig sgu egentlig ikke, for hvad fanden, glo da på billederne? Men sæt da den fake/solgte/ikke loggede på bil - fik en bedre karakter end ens egen..

Synes der er rigtigt mange herinde som har får ondt i røven og ikke engang er modne nok til at kunne styrer et velkomstsystem eller en stem brugeren ud. Alt for umodent. Blot min mening.

• #4   27. apr 2005 Folk er bare begyndt at få ejerfornemmelser over galleriet, efter de har fået visse muligheder de ikke kan styre, eller helt har forstået pointen i..

Kommentér på:
Hvorfor skal de slettes ??

Annonce