{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
53.626 visninger | Oprettet:

Hold jer langt væk fra Bilbasen auktio {{forumTopicSubject}}

Hey gutter..

Jeg har for cirka 3 uger siden sat min Volvo S40 ind på bilbasen auktioner hvor der var en forhandler fra Hammel der vandt auktionen til 167000,-
Jeg accepterede dette tilbud da jeg bare skulle af med min bil. Dagen efter fik et tilbud fra en anden forhandler på 180000,-, jeg prøvede herefter at annullere handlen med bilbasen, hvor de påstod at jeg var tvunget til at sælge bilen til ham fra hammel til 167000 da begge parter havde accepteret handlen. Jeg gik så med og solgte bilen til forhandleren fra hammel gennem bilbasen auktioner.

Og nu vil forhandleren fra hammel ikke acceptere handlen da han påstår at den skade bilen har haft ikke er pænt malet. Jeg har i auktionsannoncen beskrevet at bilen er blevet omlakeret delvist pga skade. og jeg har fået skaden lavet af et aut. servicecenter, som fortæller mig at lakeringen er lavet så originalt som muligt og det er noget værre vrøvl som forhandleren fra hammel påstår.

Men jeg mener da siden jeg har skrevet at bilen er blevet omlakeret pga en skade, så burde forhandleren forvente at den del der er blevet omlakeret ikke ligner 100% resten af bilen.

Og fordi den forhandler er en god kunde hos bilbasen får jeg den dårligste behandling og de holder hele tiden side med forhandleren fra hammel.. Det er simpelthen for meget. Jeg vil ikke anbefale nogen at sætte deres biler ind på bilbasen auktioner.

Har jeg ret eller er jeg helt galt på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold jer langt væk fra Bilbasen auktio
Kommentér på:
Hold jer langt væk fra Bilbasen auktio

Annonce