{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.390 visninger | Oprettet:

Gevindundervogn knirker & knager! {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har sammen med et par venner netop monteret gevindundervogn her til aften. Jeg har købt en Mac Johns Super High Sport ved NV-Autodele.

Nu knirker gummiet bare helt vildt bagved. Vi er slet ikke i tvivl om at det er gummidinsem som sidder øverst på fjederen, som forårsager denne lyd. Den kommer ved bare den mindste ujævnhed, og kommer også hvis man bare "hopper" lidt i sædet i bilen.

Kan man smøre den med noget fedt indvendig i gummidimsen, således lyden ikke kommer mere?...det kan man sikkert, men er det ikke bare en midlertidig løsning indtil der skal lidt fedt ind igen?.

Jeg ved at der er mange andre som har købt gevindundervogne, men synes ikke rigtig jeg har læst om samme problem. Der må være en holdbar løsning på dette, fordi det er da til at blive sindssyg af smiley

Håber i kan hjælpe!

Vh Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevindundervogn knirker & knager!
  • #1   13. nov 2008 en af mine venner havde også sådan en marc johns V-max eller hvad den nu hedder..

    den knirkede også helt vildt

    så det skal den nok gøre smiley
    det skal du ikk betale ekstra for smiley


  • #2   13. nov 2008 Der er sådan set ikke noget problem når man ligger og kører 80 på landevej, fordi da hører du det ikke alligevel. Det er ved lav hastighed i by osv....

    Men der er solgt en del af dem, så jeg prøver lige at høre NV autodele om de har en god ide. Jeg kan umuligt være den første som kommer med dette indspark :).



  • #3   13. nov 2008 okay....var det også bagved det var galt ved dig?...foran er der ingenting at komme efter nemlig.

  • #4   13. nov 2008 nu spørger jeg nok dumt, men hvad er tårnleje og topbøsning, og hvor sidder de henne bagved?....

    er en af de nævnte dele du nævner der, den der gummiting i inden af fjederen?


  • #5   13. nov 2008 okay tak for det. Vi prøver lige at smøre med lidt fedt osv først og fortsætter den må jeg prøve med det andet du har det.

  • Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Svar: 42
    #6   13. nov 2008 Nar man sænker sin bil er der mange ting der få en hel andet arbejdes stilling såsom ophæng
    med mere hvori der er gummibøsninger det kan naturligvis også være top lejer bøsninger
    måske er de spændt for meget du har vel ikke brugt luftværktøj det må man ikke. Jeg kan ikke
    se at det er undervognen der kan give lyd fra sig.


  • #7   14. nov 2008 der manglede en skive i min foran og bagved skiftede jeg de overnævnte dele så holdte det helt op..

Kommentér på:
Gevindundervogn knirker & knager!

Annonce