{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

total smadre en bil med pant i . {{forumTopicSubject}}

hvis jeg nu en dag (7-9-13) skulle være impliceret i et bil uheld og få total smadret min bil, og forsikringen f.eks kun vil dække 80k men der f.eks skyldes 90 så skal man selv dække de 10k så lånet afvikles, eller har man de 80k til rådighed til frit at købe en ny bil ? eller hvordan foregår det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  total smadre en bil med pant i .
  • #1   13. nov 2008 ja du skal selv dække de 10 kg og ned det er bankens 80 kg , dem ser du slet ikke.

• #2   13. nov 2008 Hvis du skylder 90k i bilen og du kun for 80k for den, ja så skylder du 10k til panthaveren. Det er logisk....

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #3   13. nov 2008 som udgangspunkt, får banken de 80.000 udbetalt til dem, men så man jo snakke med dem om hvordan og hvorledes med ny bil...

• #4   13. nov 2008 Det er fandme også så pisse uretfærdig det skidt smiley

• #5   13. nov 2008 Det er et eller andet finans a1 auto eller sådan noget der har min, men kan jo komme ud på det samme smiley

Takker, og jeg må køre pænt.

• #6   13. nov 2008 Banken har via en panthaverdeklaration pant i din forsikring, således at forsikringsselskabet giver besked til banken, hvis din bil er forulykket. Banken vil så efter al sandsynlighed vælge at få pengene udbetalt til inddækning af dit billån.

Dog vil du - som der bliver skrevet - muligvis få lov til at købe en ny bil ...

• #7   13. nov 2008 Det kommer jo os an på hvordan man tager lånet, jeg tog bare et ald løn, så hvis jeg smadre min bil, da jeg havde gæld i den, fik jeg pengene af forskringen, ikke banken, fordi de ik har lån i min bil, først det øjeblik jeg stopper med indbetale til lånet, kommer de og vil ha pant i bilen

• #8   13. nov 2008 Kenneth M

Jeg synes nu ellers, der står ret så specifikt, at i denne situation HAR finansieringsselskabet pant i bilen. At du har fået lov til i princippet at have et forbrugslån til at købe bil for, er en anden sag ...

• #9   15. nov 2008 BAY.. mit fungere på den måde, at hvis jeg smadre min bil, men bare stadig forsætter med afbetale det lån, får jeg lov til beholde de penge som jeg får for bilen, men stopper jeg med betale, så kommer de selvfølige og tager pant i hvad jeg ellers har af værdi f.eks bilen. ved ik hva slags lån det er

Kommentér på:
total smadre en bil med pant i .

Annonce