{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Chevie B
Chevie B
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 33

Sælge før eller efter syn? {{forumTopicSubject}}

Reposter lige min tråd, fra forrige nat, da der ikke var mange på da jeg postede det.

Sagen er den, at jeg har min gamle civic fra ´92. Rusten har taget godt fat i skærmkanterne, der er en god ridse på højre side og en bule på venstre.

Nu skal den snart til syn, her i begyndelsen af 2009, og som den står nu, går den ikke igennem.

Der skal ihvertfald laves udstødning, knokkelleddet skal skiftes og der skal nye dæk på, men kan det virkelig betale sig?

Ville i sælge den inden syn, få lavet tingene og prøve at sælge den derefter og kan man overhvedet få noget som helst får sådan en gammel sag?

What´s a girl to do? Det er min første bil og aner intet om hvad man kan få for sådan et oldtidslevn?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sælge før eller efter syn?
  • #1   18. nov 2008 tjaa..

hvis du ikke gider at have den mere kan du jo Køre den til syn, og sælge den med et omsyn, så kan folk se hva der skal laves det koster 400 kr, men det gir dig måske lige 3-5.000 ekstra ved salget af bilen uden syn.

• #2   18. nov 2008 tja det er svært... måske skrotpræmien var det bedste

• #3   18. nov 2008 den kan synes med skærmkanter, knokkelled, ... men nok ikke med udstødningen, men høvl den da igennem et syn, og ofre de skallede 400 kr.. kan være det er småting som skal til... så kan du jo få det lavet.. og hvis du ikke gider kan du sætte den til salg med syns rapport så kan folk se hva de skal ofre..

og hvis den så ikke er solgt inden de 33 dage eller hvor længe det er ..

kan du køre ud og få 1500 v. huggeren.

• Chevie B
    Chevie B Tilmeldt:
    jun 2008

#4   18. nov 2008 B4ndit: Ah, smart. Det skulle man overveje. Også bare for at se hvor meget der skal laves selv, og se om det kan betale sig, at lave skidtet.

Jeg aner ikke hvad man kan forlange for sådan en bil.

• #5   18. nov 2008 hvis du ikke kan lave det selv, eller få det gjordt til "vennepris" så synes jeg at du skal gøre som bandit foreslår........

men hvor meget er andre civic'er i samme stand sat til salg for??

• #6   18. nov 2008 Uden syn: 4000kr
    Nysynet 10.000kr ca.

• Chevie B
    Chevie B Tilmeldt:
    jun 2008

#7   18. nov 2008 En af mine venner gør det for, mig så det er bare at købe reservedele. Men nye dæk og reservedele koster også en sjat alligevel.

Men ja, tror jeg er ude i et syn og så se hvad der kan betale sig. En mekaniker jeg kender vil give syv for den.

Et spørgsmål mere, er så om, jeg skal sælge skørtesæt og hækspoile ved siden af eller lægge det med i salget af bilen. Ved ikke om det kan betale sig at sælge det med bilen? Der er jo original for og bagkofanger på nu.

• #8   19. nov 2008 du får den ikke synet med def knokkel led og der må ikke være skarpe kanter så hvis dit rust i skærmene er så slem at de kan pille stykker af går den heller ikke ,men bobler går

• Chevie B
    Chevie B Tilmeldt:
    jun 2008

#9   19. nov 2008 Av, troede ikke rust i skærmkanter, var et problem. Der er røget et stort stykke af nemlig.

Kommentér på:
Sælge før eller efter syn?

Annonce