{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Honda Civic...?
  • #1   2. dec 2008 omd vil den rigtig gerne tage har jeg hørt

• #2   2. dec 2008 ok ;)... hehe.... er nu rigtig glad for min polo, men det er som som at 54 hk er lidt for lidt... så ville 160 jo hjælpe rigtig godt på det jo smiley

• #3   2. dec 2008 Køreregenskaber... Rigtig gode, kører kanon.

Rust... De ruster ja.. især i bagskærme.

Reservedelspriser... Reservedele koster kassen.

Forsikringer... Så længe du ikke er nybilist er det ikke så galt.

Er den evt. omdrejningsvillig... Ja sådan en hondamotor skal tæves for den gider lave noget.

• #4   2. dec 2008 Reservedele er ikke så slemt mere som den var engang.. Mange ting er utroligt nok billigere hos Honda, i forhold til uorg. dele..

• #5   2. dec 2008 Har selv en vti smiley

Køreenskaber: standard er den ok, men så snart den bliver sænket bliver det en hel anden bil at køre. ligger godt på vejen og styre helt kanont

Rust: ja det kommer man jo ikke udenom. kig skærmkanter igennem bag. det er et svagt punkt på dem desværre. så find helst en hvor de er blevet lavet. ellers har jeg ik oplevet den ruster andre steder, bunden på min ser stadig ud som ny selv om den er fra 96.

Reservedelspriser: er ikke meget højere end så meget andet. Honda var i gamle dage kendt for at have meget høje priser. nogle ting er de stadig dyre med mens de fleste servicedele/sliddele er kommet ned i nogenlunde pris.

Forsikringer: ja hvis ikke har kørt nogle år bliver det nok lidt dyrt smiley
    jeg giver efter 4 års skadefri kørsel 7750 kr med kasko og det er et meget godt tilbud. de fleste andre steder ville de have over 10. Så det skal du i hvert fald undersøge.

Omdrejningsvillig: psss det må værre dens varemærke smiley
    ja den er meget omdrejningsvillig vil jeg sige. i forhold til det kun er en 1,6 tager den over 8 omdr/min smiley så det kan jeg kune sige ja til.
    Men det er jo også det Honda er kendt for meget omdrejningsvillige biler.

• #6   2. dec 2008 Hej har selv haft en Civic Sedan 1,5LSi med 90HK
    Angående rust er der i skærm kasser og paneler fik lavet min skærmkasser af forhandler og paneler selv skar alt rust af og fik svejst nye i for 2000kr og derefter fik de af mig maling og textyl plus sprøjtet pava i.

Er en nem bil selv at raperere på selv efter min mening kan værre en fordel.

ved 5000 O/min lå den rigtigt godt rimelig i acceleration i forhold til motor størrelse.

forsikring gav ca 9000kr med Respsekt for fart hos alka første år derefter 6200 andet år hos ETU

Reservel dele er lidt pepert.

Gode kæreegenskaber og så ligger den dejligt nede til vejen.

og tror da med garanti en VTI rykker rigtigt godt dog aldri prøvet en.

Håber du kan bruge lidt af det jeg har skrevet.

• #7   2. dec 2008 skal siges min var fra 1992

• #8   2. dec 2008 Ja delene er blevet billigt, har lige købt original termostat til 207 hvor uoriginal kostede 298

• #9   2. dec 2008 johnny F

Hvis der er andet du vil vide om sådan en dejlig vogn er du mere end velkommen til at smide mig en pb hvis det er!!!

• #10   2. dec 2008 Har selv en 1.5 Lsi fra 94. smiley
    Og man skal som sagt være opmærksom på bagskærmene og inderskærmene på dem. Det er ikke så svært at skifte, men hvis man har 10 tommelfingre eller ikke har tiden/lysten så det jo ikke så fedt. smiley

Men hvis den bliver sænket lidt, er de rigtig fede at køre i. Især 1.6 Vti, lækker bil! Hurtig, omdrejningsvillig, gode køreegenskaber osv! smiley

• #11   2. dec 2008 Har selv haft to Civic'er og det er uden tvivl de bedste biler jeg nogensinde har haft. Deres motorer og køreegenskaber er helt i særklasse

Og reservedele koster ikke så meget mere som de har gjort - men tilgengæld er det også top-kvalitet så du skal ikke købe så mange af dem så det er nok billigere i længden.

Og ja de ruster da, men det gør alle biler jo før eller siden hvis ikke man passer på dem

Og Honda'er ELSKER omdrejninger =)

• #12   2. dec 2008 mange rigtig gode svar... og jeg kan helt sikkert bruge dem til noget... smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Honda Civic...?

Annonce