{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med honda civic
  • Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 32
    #1   19. aug 2014 Ja! Har selv Honda og ma skal med 90er modeller og også ældre være obs på ventilerne der skal kontroleres for hver 20000 km.

De bliver strammere hen ad vejen, især udstødningssiden. Bliver de for stramme brænder den ventilen...been there done that smiley

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    aug 2014

#2   19. aug 2014 Det kan også gælde for nyere men det kender jeg ikke så meget til.

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 15
    #3   19. aug 2014 du har ikke haft andre problemer med din.

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    aug 2014

#4   19. aug 2014 På positiv siden er der så at den sikkert ik fejler noget og det afslører sig nemt ved at der er en karakteristisk pop lyd i udstødningen hvis det er.. holder du en pengeseddel foran udmundingen må den ikke blive suget fast... så har du en dårlig ventil, men justere dem skal du efter anskaffelsen af bilen. Så er du på den gode side.
    mere positivt: alt på sådan en er nemt at gå til og kan skilles ad. på interiør-siden i en Honda: 2 klips og 8 skruer... i mange er der 9 klips og en skrue og det hele knirker.

billig i reservedele, det blev de i 2008 da priserne blev sænket... jeg har købt flere original dele til min undervogn som koster mindre end ved T-hansen

• Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    aug 2014

#5   19. aug 2014 Hov! Vi skriver samtidigt smiley

Nej ikke sådan store problemer, starter og kører hver dag... det samme min arbejdskollega der har to hondaer civic og prelude....vi er vilde med dem smiley

miner så en Cr-v fra 1997 (4 hjulstrækker) men der er mange ligheder hondaer imellem.

• #6   19. aug 2014 De er stadig lidt dyre i reservedele i forhold til vw feks, pas på rust! De ruster nemt, specielt skærmkanter bag, og paneler da de er dækket af plastic. Relæet til hovedlys går også på mange af dem men er nemt fikset. De kan også bruge olie, jeg ved ikke om 1,4 er lige så slem som 1,5 mht olieforbrug. Og du skal være klar over at det bestemt ikke er en bil der er egnet til motorvejen, der er ingen komfort og alt suser og larmer for ikke at snakke om de omdrejninger motoren skal tage for at køre 130km/t

• #7   19. aug 2014 Ps jeg taler af egen erfaring da jeg selv har haft EG4 fra 1994 og en EK sedan 1,5 fra 1996

• #8   19. aug 2014 Hvis din bil står flot nu, så sørg for at holde den gående med undervognsbehandling. De ruster desværre ret meget, men det er stort set også det eneste, som kan tage dem af vejen.
    Har en EK3 Sedan fra 1998 med 287.000 på klokken.

Bagskærmene er mest ramte. Ellers er det "bare" et spørgsmål om at holde service og bruge god olie + originalt filter.

De er svære at finde i god stand desværre.

• #9   22. aug 2014 pas på med rust, og sørg for at olie, service osv. er holdt. Gamle civics kan køre uendeligt, hvis man bare tager sig af dem smiley

Kommentér på:
erfaringer med honda civic

Annonce