{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Værksted til MB i KBh {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogle der kender et værksted med speciale i mercedes.

Har selv erfaringer med følgende, men har ikke været helt tilfreds (ikke fordi arbejdet er dårligt, men føler somme tider, at man står i vejen, hvis man ønsker at følge med).

1) MB Herlev.
2) Autostjernen Hvidovre.
3) NV Auto NV.
4) Gørløse autoimport.

Kan i anbefale et fornuftigt værksted, hvor man "ikke står i vejen", hvis man følger med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værksted til MB i KBh
  • #1   14. dec 2008 Tvivler på der findes steder hvor man ikke står i vejen, der findes ikke noget værre end når kunden står og glor en over nakken ;0)

• #2   14. dec 2008 Hvorfor vil du også stå og glo mekanikeren over skulderen? Jeg ville sgu også blive irriteret hvis der stod en og gloede på hvad jeg lavede når jeg er på arbejde...

• #3   14. dec 2008 Burning:
    Sådan var det ikke ment.
    Det kan vel ikke skade, hvis man står ved bilen mens han arbejder, og uden at man afbryder ham.

Ikke forbi jeg fortæller mester, hvordan han skal lave sit arbejde smiley

• #4   14. dec 2008 Ja det værste er at folk står og glor en over nakken.
    Hvis de absolut skal stå der, så kan de lige så godt hjælpe.

Kender det da godt selv at man ville holde øje med tingene bliver lavet korrekt. Men altså. Når det er erhverv er der garanti på det bliver gjort ordentlig.

Men brug deres kantine og drik deres kaffe/the imens de laver din bil i stedet for.

• #5   14. dec 2008 En anden ting.
    Har da mange gange "fanget" mekanikeren i at glemme et eller andet... Så er det vel ok, at man ser med, så man får hvad man betaler for.

Kan udmærket følge jer andre, der ikke bryder sig om, at en eller anden nød spørger på livet løs.
    På den anden side findes der mekkere, der virkelig arbejder i deres egen verden og glemmer det ene og det andet. (og nej, det er ikke billige sorte værksteder, men autoriserede værksteder :-()

• #6   14. dec 2008 Det er de færreste der kan lide at kunden er til stede mens man laver deres bil, det kan være belastende hvis man både skal koncentrere sig om arbejdet og smalltalke med kunden......

• #7   14. dec 2008 Folk bliver nervøse og irekteret når de føler der står en og overvåger ens arbejde.

Glemmer folk noget. Så må de jo lave det, og så kan man jo presse firmaét lidt for deres arbejds mands glemsomhed i stedet for smiley

• #8   14. dec 2008 kan kun anbefale gørløse autoimport da jeg havde mb brugte jeg kun dem og har også være med under bilen uden problemer

Kommentér på:
Værksted til MB i KBh

Annonce