{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.971 visninger | Oprettet:

André E
André E
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42

Service vs syn {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har nogle "begynder" spørgsmål ! smiley

1. om en bil kan gå gemmen syn når service lampen lyser ?

2. Hvorfor helvede blinker airbag lampen pludselig på min 406 ??? (Fordi den er fransk ja, haha du er ikke nem og narre ) Nogen anden god grund mon..?

Skal til syn her snart for 1. gang og ved ikke om jeg kan nå / få råd til service inden...

2. Kan en universal udstødning gå gennem syn? (aner intet om den er godkendt)

3, og sidst om der er nogle anbefalingsværdige synshaller? Eller nogen der har gode erfaringer med nogle steder i KBH, (bor i rødovre)

Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service vs syn
  • #1   18. dec 2008 1. ja det burde den kunne!... ellers mener jeg at du bare skal holde den til at nulstille triptæller inde når du sætter tænding på bilen, så skulle den vist nulstille service.

2. det er sikkert en af dine stik under sæderne til airback i sæderne som har en dårlig forbindelse, for dem evt. lodet sammen.

• #2   18. dec 2008 en universal udstødning burde kunne gå igennem, bare den ikke larmer for meget, men dette ser de mere striks på nogle steder end andre steder...

• #3   18. dec 2008 Som KL siger, Højst sandsynligt Lednigerne under førersædet, det har vi lavet meget af på Citronerne smiley De skal bare loddes, mener det er 3-4 stk.

• #4   18. dec 2008 Servic lampen er nem og slukke. skriv i pm hvis du vil vide hvordan.

• André E
    André E Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42
    #5   18. dec 2008 Det funkede sku det med triptælleren, men det med ledninger under førersædet til airbag virker sku uoverskueligt, har den en speciel farve eller er det forskelligt?

Kommentér på:
Service vs syn

Annonce