{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.366 visninger | Oprettet:

ADVARSEL : Sådan smadrer man sin BMW ! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,
Jeg skulle i dag på job ca. kl. 12, og kørte jævnt afsted på avedøre havnevej og ved Hotel Scandic i Hvidovre blinkede jeg af for at komme ned på Holbæk Motorvejen ved det kommende lyskryds. Jeg ligger placeret bag 4 andre biler og følger dem ned af tilkørselsrampen. Hastigheden er dog ultra langsom og karavanen er ikke meget over 65km/t da vi endeligt kommer til sammenfletningen. Da jeg er lidt beklemt tidsmæssigt, så gearer jeg ned og trykker til den for at komme forbi hurtigt. Under accelerationen skifter jeg vognbane og i samme øjeblik jeg krydser de hvide linier mellem banerne ( ca. 110km/t ) kan jeg fornemme bagenden begynder at skride markant ud. Jeg skynder mig at modererer gassen og dreje kontra, hvilket kun gjorde slemt værre og min bil pludseligt spinder 90 grader rundt og nærmest skrider sidelæns hen af motorvejen - skal indskydes at vejen er væsentligt trafikeret. Jeg drejer kontra igen, i et desperat forsøg på at redde den, men den er komplet ude af kontrol i det glatte føre og jeg baldrer frontalt ind i autoværnet og snurrer 1½ gang omkring i midterste spor midt på motorvejen, hvorefter min bil bringes til standsning. Det skal tillige nævnes at jeg tit ligger og drifter lidt i glat føre, så følte jeg var klar hvis lignende situation skulle indtræffe. Det er desværre bare ikke helt så let som forventet, når det sker uventet og under 'ukontrollerede' forhold smiley
Lettere ryster får jeg kørt den ud i nødsporet og tager dette umiddelbart efter dette billede :

http://images.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/723349_l.jpg

Skaden ser ikke voldsom ud, men det var en super voldsom og ubehagelig oplevelse. Min front er dog helt knust, begge mine forlygter er baldret og mine skærme foran samt hjulophængene på begge forhjul har det ikke godt. Bilen blev efter 3 timers ventetid bugseret ud til min mekaniker, hvorfor jeg nu afventer hans dom samt den følgende forsikringssag.

Æv æv æv æv æv !!!

Så min opfordring er blot, vær på vagt overfor islag og kør pænt i disse frostbefængte tider. Det kan HURTIGT gå meget galt !

<b>PAPPI


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL : Sådan smadrer man sin BMW !
Kommentér på:
ADVARSEL : Sådan smadrer man sin BMW !

Annonce